Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Reclamele Henkel s-au îngrămădit pe televiziunile de la Intact și Pro TV

Case_study_henkel_001.jpg
Henkel, compania care deține cunoscutele branduri Persil și Schwarzkopf, s-a situat pe locul 14 în topul celor mai mari investitori în publicitate TV din România, în 2012. Pe primul loc în planul de media al firmei s-a aflat Antena 1.

Henkel România a consumat publicitate pe 24 de televiziuni, adunând pentru reclamele comandate 29.528 de puncte de audiență, la nivel urban (Gross Rating Point – GRP). Televiziunea care a livrat cel mai mare volum de GRP-uri a fost Antena 1, cu 5.542 GRP-uri. De altfel, trustul Intact (mai puțin de GSP TV) a livrat cel mai mare volum de audiență pentru reclamele brandurilor de la Henkel: 10.946 GRP-uri, reprezentând 37% din bugetul total.

La rândul său, Pro TV S.A. (mai puțin Sport.ro) a furnizat 10.436 puncte de audiență la nivel urban, având o cotă din bugetul companiei germane de 35,3%. Acasă TV, parte a trustului Pro TV S.A., a fost a doua televiziune care a avut cel mai mare volum de audiență (5.131 GRP), după Antena 1, dar înaintea fratelui mai mare Pro TV.

Henkel a consumat publicitate pe televiziunile celor două trusturi concurente în proporție de 72,4%. Restul de audiență a fost fărămițat, în funcție de publicul-target, pe alte stații. Doar Kanal D a spart supremația Intact și Pro TV, cu un volum livrat de audiență de 2.052 GRP-uri.

Pe canalul public TVR 1, reclamele de la Henkel au obținut un buget minor de vizibilitate de doar 394 GRP-uri.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii