Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Reclamele cu cele mai mari audiențe pe YouTube în România, în anul 2018

Pe primul loc în reclamele de pe YouTube, difuzate în România, în 2018, se află un anunț video din seria Vodafone Smart Family cu actorul Vlad Ivanov, care „se joacă” cu tot felul de filtre pentru selfie-uri, informează Media Expres, potrivit unui comunicat de presă al Google.
Youtube

Tehnologia alături de experimentul social sunt elementele folosite de producția de la Vichy, care a intrat în topul celor mai populare reclame pe YouTube România în 2018, se arată în comunicatul preluat de Media Expres.

„Poveștile amuzante, cu personaje clasice românești, care ne aduc aminte de Dorel, sunt apreciate mai ales de publicul trecut de 30 de ani, iar în 2018 avem două creații de acest fel în top: “Mecanicii” de la JobZZ.ro si “Descoperă Drobeta II”, explică Aneta Pleșa, Analytical Consultant Google Romania. „Ne bucură prezența în top a unui start-up din Piatra Neamț, Vitamin Aqua, cu o reclamă realizată in-house, care respectă majoritatea best practice-urilor de promovare pe YouTube . “Viralul” topului este spotul la CatMobile “Nu știi când te lovește ghinionul”. Videoul are acum peste 2,5 milioane de vizualizări și a generat o creștere în căutări pentru “reclamă Micutzu” în Google Search și în YouTube. Și acum, în sugestiile din Google Search pentru termenul “reclama”, „micutzu” este în primele poziții”, a mai spus Pleșa.

YouTube Ads Leaderboard 2018 – România

  1. Vodafone Smart Family – Probam filtre

Companie: Vodafone Romania

Agenție de creație: McCann

AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR DE FILME ȘI SERIALE – FEBRUARIE 2019

  1. JobZZ.ro – Mecanicii

Companie: JobZZ.ro

Agenție de creație: 23 Communication

PROFILUL TELESPECTATORILOR LA DIGI24 ÎN PRIME – TIME

  1. Coca-Cola Zero Zahar x Inna = love

Companie: Coca-Cola

Agenție de creație: McCann

 

  1. CatMobile.ro – Reclama Micutzu – Nu stii cand te loveste ghinionul

Companie: CatMobile RO

Agenție de creație: Sector 7

AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR DE ȘTIRI – FEBRUARIE 2019

  1. Privirile care lasă urme – un experiment social by Vichy Dermablend

Companie: Vichy Romania

Agenție de creație: Screen Native

 

  1. Kinder 50 de ani

Companie: Kinder Romania

Agenție de creație: –

PROFILUL TELESPECTATORILOR LA B1 TV ÎN PRIME – TIME

  1. Creditul pe repede ‘nainte | Salveaza-ti timpul | Credit nou

Companie: ING Romania

Agenție de creație: Headvertising

 

  1. VITAMIN AQUA | reclama FOARTE TARE FRATE cu Iulia ALBU | Grasu XXL | PART 1

Companie: vitamin aqua

Agenție de creație: in house

PROFILUL TELESPECTATORILOR LA REALITATEA TV – PRIME – TIME

  1. Carla’s Dreams se demachiaza ca un profesionist cu NIVEA MICELLAIR® EXPERT!

Companie: NIVEA ROMANIA

Agenție de creație: –

 

  1. Descopera Drobeta II

Companie: Drobeta

Agenție de creație: Papaya Advertising

VEZI CINE SE UITĂ LA ANTENA 3 ÎN PRIME -TIME! 

Topul YouTube Ads Leaderboard 2018 este creat după un algoritm care măsoară intenția utilizatorului de a vedea un anumit clip și interacțiunea cu video-ul respectiv – timpul de vizionare, numărul de share-uri, numărul de vizualizări organice în comparație cu cele plătite.

Ruxandra Papuc, Group Creative Director McCann WorldGroup, agenția care a creat spotul de pe primul loc din topul YouTube Ads Leaderboard 2018 a declarat: “Recunoașterea YouTube vine ca o validare binemeritată a eforturilor de creație și strategie de conținut digital pe care le dezvoltăm împreuna cu Vodafone. Sunt bucuroși să vedem că lucrurile funcționează așa cum ne-am dorit, iar asta nu face decât să ne ambiționeze și mai tare. Conținutul de digital a ieșit demult din sfera publicității, iar faptul că putem concura de pe o poziție de top cu tot ce înseamnă acest univers original e extraordinar. Mulțumim pe această cale clienților care se ambiționează să aibă încredere în noi și să facem campanii tari împreuna.”

Laura Barbu, Brand & Communication Director Vodafone, a spus la rândul său: “O strategie de conținut robustă este ancorată în target analytics, depășind calendarele editoriale. La Vodafone, abordarea digital first deschide campaniile noastre, iar implicarea conținutului video este una dintre rutele organice preferate, lucru dovedit de campania Smart Family Filters.”.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii