FacebookTwitterLinkedIn

Reclamele au început să clocotească în pauzele publicitare ale televiziunilor. Trebuie notată această săptămână: este prima din acest an deprimant în care timpii de publicitate sunt ocupați aproape de 100%! (La televiziunile private timpul de publicitate este de 12 minute pe oră, iar la stațiile publice, de 8 minute pe oră.)

În sfârșit, Pro TV, care scumpise publicitatea în acest an și suferise o încărcare redusă, a ajuns în prime time la sold out în orele orele 21 – 22 (100%) și 22 – 23 (101%). Dar Pro TV a rămas „descoperit” pe intervalele orare 19:00 – 21:00, ultima parte a emisiunii „Happy hour” și „Știrile Pro TV”, în care încărcarea a fost de 43%, respectiv 48%.

Antena 1 a fost sold out în fiecare oră, începând de la ora 17:00 și până la 24:00. Televiziunile Euforia și Antena 2, membre ale aceluiași grup Intact, au avut publicitate 100% dis-de- dimineață (ora 7:00) și până la miezul nopții. Aceeași performanță a realizat-o și Acasă Gold, stație a companiei Pro TV S.A.

Antena 3 a avut încărcări orare de la 98% (orele 16:00 – 17:00) la 100% (orele 20:00 – 21:00). Și celelalte canale de știri au atins sold out în prime time.

În săptămâna analizată de BPN Blog, programele Antena 1 au livrat 8.928 puncte de audiență în urban (Gross Rating Point – GRP). Este cel mai mare volum de audiență furnizat de o televiziune în această săptămână. Pro TV a obținut 8.213 GRP, în timp ce Kanal D, 4.788 GRP.

Stațiile de știrile au turat motoarele publicității: Antena 3 (3.377 GRP), România TV (1.480), B1 TV (1.123) și Realitatea TV (993).

Cei mai mari advertiseri ai săptămânii 6 – 12 mai au fost: Orange (2.530 GRP), Procter&Gamble (2.041) şi Vodafone (1.668 GRP) pe targetul all urban, conform analizei BPN Blog.