Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Reclamele au dat în clocot la televiziuni

shutterstock_79079872.jpg
Săptămâna 6 – 12 mai a fost plină de publicitate pe televiziuni, arată ultima analiză media realizată de BPN Blog. Toate stațiile mari au avut pauzele publicitare ocupate aproape în totalitate de reclame (sold out). Mai puțin TVR 1, unde încărcarea în prime time a fost de circa 73%.

Reclamele au început să clocotească în pauzele publicitare ale televiziunilor. Trebuie notată această săptămână: este prima din acest an deprimant în care timpii de publicitate sunt ocupați aproape de 100%! (La televiziunile private timpul de publicitate este de 12 minute pe oră, iar la stațiile publice, de 8 minute pe oră.)

În sfârșit, Pro TV, care scumpise publicitatea în acest an și suferise o încărcare redusă, a ajuns în prime time la sold out în orele orele 21 – 22 (100%) și 22 – 23 (101%). Dar Pro TV a rămas „descoperit” pe intervalele orare 19:00 – 21:00, ultima parte a emisiunii „Happy hour” și „Știrile Pro TV”, în care încărcarea a fost de 43%, respectiv 48%.

Antena 1 a fost sold out în fiecare oră, începând de la ora 17:00 și până la 24:00. Televiziunile Euforia și Antena 2, membre ale aceluiași grup Intact, au avut publicitate 100% dis-de- dimineață (ora 7:00) și până la miezul nopții. Aceeași performanță a realizat-o și Acasă Gold, stație a companiei Pro TV S.A.

Antena 3 a avut încărcări orare de la 98% (orele 16:00 – 17:00) la 100% (orele 20:00 – 21:00). Și celelalte canale de știri au atins sold out în prime time.

În săptămâna analizată de BPN Blog, programele Antena 1 au livrat 8.928 puncte de audiență în urban (Gross Rating Point – GRP). Este cel mai mare volum de audiență furnizat de o televiziune în această săptămână. Pro TV a obținut 8.213 GRP, în timp ce Kanal D, 4.788 GRP.

Stațiile de știrile au turat motoarele publicității: Antena 3 (3.377 GRP), România TV (1.480), B1 TV (1.123) și Realitatea TV (993).

Cei mai mari advertiseri ai săptămânii 6 – 12 mai au fost: Orange (2.530 GRP), Procter&Gamble (2.041) şi Vodafone (1.668 GRP) pe targetul all urban, conform analizei BPN Blog.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii