Relansarea activității este o a doua fază în procesul de dezvoltare, după o perioadă de testare și calibrare a ofertei, de dialog cu clienții și scouting de alimente și producători. Până în anul 2018, Mircea Draja, unul dintre antreprenorii implicat activ în lansarea Real Foods, estimează o investiție de 1 milion de lei, și o cifră de afaceri de 5 milioane de lei în 2017.
City Grill vizeză extinderea internațională prin deschiderea de locații în Viena și Londra
Până la sfârșitul anului, portofoliul va crește la 1.000 de produse și va fi acoperit în jur de 100 de producători locali și internaționali. Categoriile de produse selectate variază de la pâine cu maia, la ouă și lactate, carne de porc, de pui, de vită, legume, fructe, la dulciuri artizanale, miere și plante aromatice.
Retrospectivă 2015: care au fost cele mai importante evenimente desfășurate în domeniul HoReCa
„Vrem să repunem în contact clienții care caută mâncare bună cu fermierii și producătorii mici și medii, pasionați de ceea ce fac. În general, producătorii mici nu pot acoperi volumele și prețurile cerute de marile lanțuri de retail și nici nu au forța de a își susține singuri un brand. Noi vrem să promovăm micii producători și fermieri și nu să-i ascundem sub etichetele unor branduri de retailer (private label)”, spune Mircea Draja.
Real Foods se adresează clienților atenți la calitatea mâncării și a ingredientelor.
Infrastructura Real Foods constă astăzi în depozit cu camere de frig și de congelare, iar lanțul de frig este neîntrerupt de la producător până la clientul final. De asemenea, este pusă la punct infrastructura tehnologică de verificare în timp real a stocurilor, de monitorizare a preferințelor clienților. Pentru ultrafresh – carne proaspată, pește proaspăt, fructe și legume, comenzile la furnizori se fac zilnic, cu o zi înainte de livrare, iar pentru a putea oferi clienților produse foarte proaspete, acestea sunt aduse în dimineața livrării sau cel devreme cu o seară înainte.
„Planul nostru este, în primul rând, legat de calitatea gustului produselor și, în final, de calitatea vieții. Mâncare se găsește astăzi peste tot, cu diferite niveluri de calitate. Mâncarea cu gust autentic și îngrijită natural este mai puțin accesibilă. Pe acest segment ne poziționăm și răspundem unui număr din ce în ce mai mare de clienți, cu interes și respect pentru gustul mâncării”, spune Florin Cojocariu, cel de-al doilea antreprenor implicat în proiect și, în același timp, unul din cei 15 furnziori actuali de legume proaspete și plante aromatice pentru magazinul Real Foods.
Real Foods are în plan pe termen mediu atragerea de noi parteneri pentru investiții în expansiunea pe segmentul de catering cu produse naturale.