Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

RCS&RDS lansează Chill FM în București

Grupul Digi | RCS&RDS lansează, pe 1 noiembrie, radioul Chill FM 103.8, cu un playlist alternativ celor existente în FM, dedicat deconectării de la ritmul galopant al orașului, cu muzică chill out non-stop, informează Media Expres.
Radio Chilit

Chill FM se adresează bucureștenilor tineri și activi, care prețuiesc momentele de relaxare și caută un spațiu de confort în care grijile, neliniștile și graba sunt atenuate prin simpla comutare a butonului radioului pe 103.8 FM, notează Media Expres.

„Într-o capitală agitată precum Bucureștiul, câteodată avem nevoie și de o pauză, și de ce nu, de o supapă de relaxare, care să ne încarce cu energie atunci când simțim că aglomerația și stresul ne depășesc, și în trafic și acasă. Chill FM a apărut ca răspuns la această nevoie a bucureștenilor și ce pot eu să promit este că, acum că s-a dovedit științific că meloterapia reîncarcă sufletul și mintea, cu siguranță Chill FM își va face excelent treaba. Tot ce trebuie să facă cei care vor și altceva decât ce se aude standard la radio este să caute 103.8 pe FM și să se lase în voia muzicii“, a declarat Dragoș Vulgaris, directorul stației.

Logo-ul Chill FM vorbește despre reîntoarcerea la echilibru prin utilizarea formelor organice, naturale și integrând simultan simboluri grafice ale sunetelor, după cum explică senior graphic art-ul Ciprian Olaru.

Chill FM va emite momentan doar în București, dar poate fi ascultat de oriunde din țară și din străinătate pe platforma online www.chillfm.ro.

Chill FM este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, radio-urile Digi FM, Pro FM și Dance FM.

VEZI RADIOURILE CU CELE MAI MARI VÂNZĂRI DE PUBLICITATE – 9 LUNI 2018

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii