Cautare




, Contributor

I'm a News Editor at Forbes Romania, with a focus on covering food industry, health industry, agriculture, tourism, FMCG and HoReCa. Have any news tip? Drop me an email at laura.cioba@forbes.ro

Sănătate |
|

Răzvan Predica, Country Manager Affidea România: „Acum mai mult ca oricând pacientul trebuie să fie pus pe primul loc”

În România, piața serviciilor medicale private se află într-o continuă creștere de la an la an, însă de la declanșarea crizei sanitare, focusul antreprenorilor din acest segment s-a îndreptat către dezvoltarea anumitor linii de business, precum telemedicina, care este susținută în ultima perioadă de o accelerare puternică a procesului de digitalizare.
Razvan Predica

Acesta este și motivul principal pentru care reprezentanții Grupului Affidea (cel care a achiziționat în 2019 toate centrele Hiperdia) conturează rețeta unui business de succes în jurul digitalizării.

Din prisma unui jucător important pe scena de afaceri din Brașov, Affidea România, care are ca obiect de activitate principal oferirea de servicii medicale, consideră că, în această perioadă, mai mult ca oricând, pe primul plan trebuie să fie pus pacientul.

„Fiecare dintre noi a observat că în acest moment, sistemul de sănătate în România este subdezvoltat. De aici vine și nevoia de extindere a business-urilor din acest spectru. Din acest punct de vedere, pentru noi, criza aceasta sanitară a reprezentat un moment prielnic în dezvoltarea categoriei de <contact center>”, a afirmat Răzvan Predica, Country Manager Affidea România, în cadrul evenimentului Forbes Best Cities For Business – Brașov, bifând pe lista proiectelor finalizate în acest sens înființarea unui call center, care are rolul de a gestiona mai bine relațiile dintre cadrele medicale și pacienți.

La începutul lunii noiembrie, Affidea România anunța inaugurarea noului centru medical din cadrul complexului rezidențial Cosmopolis, o investiție de peste 200.000 de euro, pesemne că perioada pandemică este prielnică investițiilor în acest sector.

„O latură foarte importantă în acest episod pandemic este și zona de digital, care nu doar că oferă o siguranță, acum în perioada în care distanțarea fizică este recomandată pentru a contracara răspândirea virusului SARS CoV-2, ci are rolul de a eficientiza activitățile dintre cadrul companiei noastre”, a mai precizat Răzvan Predica, specificând că planurile de investiții ale companiei vizează în perioada următoare dezvoltarea segmentului digital.

Potrivit reprezentanților companiei, Centrul medical din complexul Cosmopolis este a treia locație inaugurată în acest an, după cele din orașele Brașov și Cluj-Napoca, investiții care au totalizat aproximativ 5 milioane de euro.

În prezent, la nivel național, Affidea România deține 36 de centre medicale ultraperformante în 22 de orașe, inclusiv Centrul de Excelență în Oncologie de la Fundeni.

Grupul Affidea este deținut de fondul de investiții elvețian Waypoint și este prezent de 30 de ani în 16 țări din Europa.

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii