Vacanță pentru business
Cred cu tărie că afacerile nu ar trebui să intre niciodată în vacanță. Poate uneori este nevoie de un reset, dar afacerile făcute sustenabil nu au nevoie de vacanță, au nevoie doar de propriul lor tempo pentru a crește organic.
Acest an de pandemie ne-a făcut pe toți să fim mai atenți la oamenii din spatele business-ului și, în mod special, la sănătatea lor. Un factor decisiv în asigurarea continuității business-ului sunt oamenii și starea lor de bine, iar aceștia au nevoie de vacanțe pentru a fi productivi.
Certitudini și predictibilitate
Incertitudinea pe termen lung devine ea însăși o certitudine și practic, după un an și jumătate, lucrurile sunt din ce în ce mai incerte. Momentan se anunță o criză provocată de lipsa materiilor prime în multe domenii și asta accentuează problemele cu care parcă ne obișnuisem.
În vara lui 2021 singura certitudine este faptul că trebuie să ne păstrăm agilitatea și flexibilitatea serviciilor pe care le oferim, inovația trebuie să devină mindset în organizație, iar mai mult ca niciodată trebuie să întreținem comunitatea de parteneri aproape, în interesul întregului ecosistem în care ne desfășurăm activitatea.
Predictibilă a fost tendința dezvoltatorilor de a se orienta către zona de rezidențial, dat fiind faptul că oamenii au trăit din ce în ce mai mult în propriile case și a apărut astfel dorința de un upgrade al spațiului în care își petrec timpul, adaptat noilor obiceiuri.
Incertitudinea vine din tipul de cerinţă – High end sau low end? Mass product sau nişă? – şi se poate trata doar cu agilitatea produselor şi serviciilor pe care le oferim, acesta fiind cuvântul cheie în 2021.
Îngrijorări
După cum am menționat anterior, creșterea prețurilor pentru materiile prime din sectorul construcțiilor este o grijă acută. Din păcate lucrurile se pot transforma doar din rău în mai rău. Ce poate fi mai rău decât creșterea prețurilor? Să nu existe disponibilitate şi, de fapt, problema să nu fie cine îmi livrează la preţul cel mai mic, ci cine poate să mai livreze la timp pentru a finaliza proiecte.
Lipsa materiei prime şi cererea crescută înseamnă creşteri de preţ, iar contractele deja semnate cu preţuri unitare asumate vor fi adevărate provocări.
Planuri de business
Alusystem tocmai a anunțat o investiție de peste 1 milion de euro pentru a mări capacitatea de producție a tâmplăriei de aluminiu, decizie bazată pe creșterea dezvoltărilor rezidențiale și atenția dezvoltatorilor la folosirea de materiale sustenabile din punct de vedere energetic și cu o viață îndelungată de utilizare. În prezent suntem în negocieri finale cu proiecte de peste 15 milioane de euro pentru tâmplărie de aluminiu şi faţade ventilate în zona de rezidenţial.
În 2021 ne-am păstrat poziţia de lider pe sectorul nostru de business şi asta se reflectă mai ales în cifra de afaceri.
Anul 2022 va fi despre inovaţie, sustenabilitate şi consolidare. Ne dorim să mărim portofoliul de parteneri şi să continuăm parteneriatele pe care le-am dezvoltat până acum, promovând aceleaşi valori de bază: calitate, finalizare la timp a proiectelor, atitudine pro-client şi capacitatea de a găsi soluţii customizate pentru nevoile fiecărui proiect.
Vacanță în țară sau străinătate
Da, vacanţa are un rol important în tot ce înseamnă dezvoltarea şi succesul unui om de business. În primul rând, vacanţa are rolul de a te detaşa, de a ieşi din mijlocul problemei şi de a-ţi oferi timp, ţie şi familiei. Echilibrul, constanţa şi suportul unui lider sunt date de familie, iar familia are nevoie de timp împreună.
Anul acesta vom merge în Grecia, este patria adoptivă prin alianţă, sunt căsătorit cu o grecoaică şi asta face Grecia şi mai frumoasă şi mai pasională.