Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Răzvan Mătășel: „S-a marșat mai mult pe panotaj și pe digital”

razvan_matasel.jpg
„Forbes România” a solicitat opiniile mai multor oameni de comunicare urmărind să afle care dintre mediile de comunicare au reușit să „ia fața”, să adune voturi, să influențeze publicul, altfel spus, să se impună în recenta cursă electorală pentru Palatul Cotroceni.

Răzvan Mătășel, Managing Partner Arsenoaiei&Matășel

Forbes: Dincolo de prestațiile celor doi candidați la funcția de președinte al României și de analizele strict politice, care credeți că au fost suporturile și formele de comunicare (TV, presă, radio, digital, panotaj, PR) care au câștigat în recenta campanie prezidențială? Dar cele care au pierdut?

Răzvan Mătășel: Din punctul de vedere al mixului de comunicare mi s-a părut că s-a marșat mai mult pe panotaj și pe digital anul acesta.

A câștigat digitalul, dar nu partea clasică, ci community management-ul și propagarea – implicarea unor comunităti online, cele mai importante fiind cele ale românilor din diaspora. Sau altfel spus, nu like-ul, ci activismul online.

Vezi și opinia lui Dragoș Grigoriu, Tempo Group!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii