Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Răzvan Căpănescu s-a mutat la Praga pentru că a devenit noul Chief Creative Officer al McCann Worldgroup din Cehia

Răzvan Căpănescu a preluat de la 15 august a.c. conducerea creației grupului McCann din Republica Cehia. El s-a mutat deja la Praga, unde își au sediul toate diviziile McCann Worldgroup pe care Căpănescu le va conduce din punct de vedere creativ: McCann, McCann Digital și Momentum.
razvan_capanescu.jpg

McCann Worldgroup este cel mai important grup de comunicare din Cehia. Numărul creativilor pe care Răzvan Căpănescu îi coordonează este de 40, iar portofoliul de clienți include branduri precum: Avast, Bata, Gambrinus, Kozel, MasterCard sau Vodafone.

Jan Binar, CEO McCann Worldgroup Prague, a declarat: „Am aflat despre Răzvan de la unul dintre clienții noștri cheie, care i-a fost și lui client în București în urmă cu câțiva ani. Am fost foarte impresionați înca de la primele contacte, iar acum, că știm și mai bine întreg parcursul lui profesional și portofoliul spectaculos, suntem foarte mândri că se alătură echipei noastre manageriale. Ne doream la conducerea creativă un lider adevărat și suntem convinși că am găsit unul.”

CITEȘTE: CĂDERE LIBERĂ

Adrian Boțan, Global Executive Creative Director la McCann Worldgroup, a spus: „Răzvan a fost întotdeauna un bun prieten, dar și un competitor redutabil. Sunt bucuros că Jan a reușit să-l convingă să-și aducă talentul în slujba biroului de la Praga. Sunt sigur că Răzvan va aduce cu el la McCann pofta și ambiția de a crea lucruri remarcabile.”

CITEȘTE: CEI MAI MARI INVESTITORI ÎN PUBLICITATEA ONLINE ÎN SEMESTRUL I 2016

La rândul său, Răzvan Căpănescu a declarat: „Sunt foarte bucuros să revin în rețeaua McCann, unde am mai lucrat în urmă cu mulți ani, și să mă alătur echipei din Praga în rol de CCO. Cred că voi face echipă bună atât cu Jan și cu noii colegi de birou, cât și cu Adrian și colegii din regiune, împărtășind aceleași valori. Abia astept să mă apuc de treabă într-o agenție la fel de ambițioasă din punct de vedere creativ ca și mine, și să mă bucur de orașul minunat, unul dintre preferatele mele”.

Răzvan Căpănescu are o experiență de aproape 20 de ani în comunicare, dintre care 12 ani ca director de creație, fiind rând pe rând la conducerea creativilor unor agenții de top precum Ogilvy, Publicis și, din octombrie 2014 până în prezent, Leo Burnett, la ultimele doua ocupand tot rolul de CCO.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii