Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Răzvan Căpănescu a realizat selecția de campanii digitale pentru celebra revistă Lürzer’s Archive

Răzvan Căpănescu este primul director de creație român ales să fie curator of inspiration pentru revista Lürzer's Archive. Lürzer's este considerată biblia publicitarului și reprezintă una dintre cele mai valoroase resurse de inspirație pentru profesioniștii din comunicare de oriunde din lume.
Razvan Capanescu

Prima ediție a revistei a fost publicată în 1984, în Germania; astăzi Lürzer’s Archive este cea mai mare revistă dedicată industriei de publicitate din lume, cu un public fidel de peste 150.000 de cititori.

Rolul de content curator îndeplinit de Căpănescu a însemnat selectarea și recomandarea a cincisprezece campanii din întreaga lume, care au partea de digital ca element central; ele sunt incluse în ultimul număr din acest an al revistei tipărite.

Principalele criterii în selecția acestor campanii au fost prospețimea ideii și naturalețea cu care este folosit digitalul ca principal suport al ideii (nu doar ca media în care a fost declinat conceptul). Întregul proces este detaliat într-un interviu acordat Lürzer’s Archive, care apare alaturi de selecția realizată.

Răzvan Căpănescu, Chief Creative Officer la Leo Burnett Group, a declarat: „Cred ca este o super onoare sa faci content curatorship pentru Lürzer’s. Am căutat cincisprezece campanii remarcabile, care să confirme faptul că mediul digital devine nativ pentru multe branduri actuale, dar care să surprindă imediat prin puterea ideii dincolo de tehnologie. Cred că shortlist-ul meu demonstrează din plin aceste lucruri”.

Campaniile propuse sunt Depaul Charity U.KDePaul UK Spot 4 Sale (Publicis Londra), ÅhlénsShot it, got it (Forsman & Bodenfors, Stockholm), Poo-PourriGirls Don’t Poop (Ackermania Creative SUA), Olivari Olive Oil – Audio cookbook (twofifteenmccann San Francisco), Universitățile YCAM și Yamaguchi – Sharing Faces (Kyle McDonald), Go fucking Do It Start-Up – Go Fucking Do It (Pieter Levels), Poliția Locală Antwerp – The Selfie Speeding Sign (Duval Guillaume, Belgia), Sony Xperia Z1S – Underwater Apps (W+K), The Body Shop Malaezia – Selfie in the Dark (Grey Kuala Lumpur), Automobil Clubul Român – #seatbeltb00bing (Publicis Bucharest), Pampers – Lost Treasures (BBR Saatchi & Saatchi Israel), Smart InternationalDancing Traffic Light Man (BBDO Dusseldorf), S7 Airlines – Catch a Plane (Leo Burnett Moscova), (JMW Stockholm) și Lidl – Lidl Fan Cup (MRM/McCann Germania).

Răzvan Căpănescu este din octombrie 2014 Chief Creative Officer la Leo Burnett Group (care include Leo Burnett, iLeo și Arc). Director de creație recunoscut și premiat la nivel local și internațional, el a fost în ultimii 7 ani Chief Creative Officer la Publicis București, agenție pe care a transformat-o din punct de vedere creativ, unde a caștigat pitch-uri internaționale și pentru care a reușit să exporte creație în Europa, Asia și America de Sud. Căpănescu are peste 17 ani de experiență în publicitate și a mai lucrat pentru agenții precum Saatchi&Saatchi, Ogilvy, McCann.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii