Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Răzvan Căpănescu (Leo Burnett Group) reaprinde flacăra „derby”-urilor de altădată între Leo Burnett și McCann

Răzvan Căpănescu, mulți ani director de creație la Publicis România, a „îmbrăcat” tricoul Leo Burnett Group. Grupul anunță o nouă poziționare pe piață și o redefinire a serviciilor de advertising destinate așa-numitei perioadei post-advertising.
Razvan Capanescu_Andreea Boaca_Lorand Balint

În acest sens, Leo Burnett Group își reiterează intenția de a crește din punct de vedere creativ printr-o inițiativă condusă de Răzvan Căpănescu, care preia poziția de Chief Creative Officer al agenției. De Petre Barbu

„Leo Burnett este una dintre agențiile care au facut cu adevărat istorie în publicitatea românească. Adică una dintre cele două… Ca și în fotbal, unde derby-ul se întâmplă mereu între cele două cele mai bune dintotdeauna, nu doar ale momentului (vezi Real – Barça sau localul Steaua – Dinamo) – așa și în advertising-ul românesc a fost o competiție benefică între Leo și McCann pentru creșterea întregii industrii. Atunci când am fost abordat de către Leo Burnett Group pentru a încinge din nou competiția și am aflat și de noua organizare pe care o consider (cum spun englezii) ahead of the market, normal că am devenit interesat. Cred cu putere în noua formulă de management, alături de Boți și Andreea, și mai cred că ar fi bine să stați cu ochii pe noi. Începe!”, declară Răzvan Căpănescu, noul Chief Creative Officer Leo Burnett Group.

Dezvoltarea serviciilor de advertising pentru era post-advertising coincide cu fluidizarea procedurii de client service și integrarea procesului de creație sub umbrela „Bigger ideas, bigger campaigns”. Noul mecanism Leo Burnett Group, care va integra competența de ATL a Leo Burnett & Target, competența de digital a iLeo și competența de brand activation a Arc, va fi alimentat de un motor creativ acționat de Răzvan Căpănescu.

Lorand Balint, Managing Director la Leo Burnett Group, a declarat: „Pentru Leo Burnett Group, anul 2014 va rămâne în istorie ca fiind anul în care am trecut la un model nou de business, centrat pe capacitatea de a oferi clienților noștri cele mai bune soluții, cu adevarat integrate și media neutre. Am adus sub același acoperiș al Leo Burnett Group trei agenții – Arc, iLeo și Leo Burnett, eliminând total fricțiunile operaționale dintre diferitele specializări. Avem acum client service, strategie și creație comune, un singur P&L și o echipă de management comună. Putem astfel să creăm rapid și eficient echipe multidisciplinare, care să colaboreze perfect pentru a răspunde oricărui tip de brief”.

La rândul său, Andreea Boacă, Managing Director la Leo Burnett Group, a spus: „Răzvan Căpănescu reaprinde, la Leo Burnett Group, marele derby al publicității. Leo intră astfel într-o nouă etapă – advertising pentru era post-advertising – și este pregătit pentru acest pas. Vom oferi clienților noștri actuali și potențiali un cumul de resurse cu obiective trasate spre crearea unui produs excepțional într-un proces perfect. Cultura Leo Burnett ne permite flexibilitate în gândire și rapiditate în modul de acțiune și am încredere că vom reuși în această nouă formulă”.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii