
În octombrie, AXN a înregistrat o audiență medie de 32.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media (copyright: ARMADATA S.R.L.) Audiența este mai mare cu 10.000 de persoane față de septembrie. Este un câștig substanțial pentru o televiziune de nișă. Creșterea se datorează în special difuzării de către AXN a filmelor din seria „Războiul stelelor” de George Lucas. Programul a beneficiat și de o campanie de promovare intensă.
Astfel, AXN a trecut pe primul loc în topul audienței pe nișa televiziunilor de filme, depășind Pro Cinema. AXN a câștigat audiență și la nivel național (9.000 de persoane), ajungând la o medie de 38.000 de telespectatori pe minut (toată ziua). Este a doua audiență națională, după Pro Cinema, care se menține lider național, cu un rating mediu de 40.000 de telespectatori pe minut.
Pro Cinema a câștigat audiență „de toamnă” (încadrându-se în sezonalitatea consumului de televiziune) atât în mediul urban (3.000 de persoane), cât și la nivel național (3.000).
Un alt eveniment pe nișa televiziunilor de filme a fost rebrandingul TCM, care a devenit TNT din 6 octombrie. Canalul TNT a avut o medie de 4.000 de persoane pe minut în urban, iar la nivel național a fost vizionat în medie de 8.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), potrivit Kantar Media.
De remarcat că Paramount Channel, cu o medie de 12.000 telespectatori pe minut (toată ziua), este decis să atace poziția a treia a nișei, deținută în prezent de DIVA (17.000).