Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Ratingul Pro TV în toamna anului 2014 a fost mai slab decât cel din toamna 2013

Dacă Pro TV și-a păstrat în 2014 poziția de lider în prime-time, în urma „atacului” Antenei 1, nu se poate spune, însă, că programele stației au fost mai performante decât cele din anul precedent.
pro_tv.jpg

În 2014, programele difuzate de Pro TV în prime-time, la nivel național, au avut o medie 1.253.750 de telespectatori pe minut. Cu un an în urmă, ratingul mediu a fost de 1.222.583. Așadar, în 2014, prime-time-ul de la Pro TV a câștigat 31.167 de persoane, un câștig mic la nivel național. Câștigul anului 2014 provine din lunile ianuarie – februarie – martie, când stația a avut ratinguri mult mai bune decât în aceeași perioadă a anului 2013.

Astfel, în ianuarie 2014, ratingul mediu a fost de 1.531.000 de telespectatori pe minut, cu 258.000 mai mare decât în ianuarie 2013. Diferențe la fel de mari s-au înregistrat în lunile februarie (239.000) și mai (239.000).

Începând din mai, audiențele lunare ale Pro TV (prime-time) din 2014 s-au situat sub cele din 2013. Pierderile s-au accentuat mai cu seamă în perioada octombrie – decembrie. În noiembrie 2014, ratingul mediu ale Pro TV a fost de 1.388.000 de telespectatori pe minut, cu 160.000 mai mic decât în noiembrie 2013.  Explicația acestei situații ar putea fi campania electorală pentru prezidențiale, care a îndreptat atenția românilor către televiziunile de știri. Să mai notăm și atacul direct la care a fost supus Pro TV, în toamna trecută, de către Antena 1 și Kanal D.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii