Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Ratingul lui Emil Hurezeanu la „Nocturnele” de la TVR 1

emil-hurezeanu.jpg
În cea de-a treia ediție din noul sezon al emisiunii „Nocturne”, difuzată luni, 15 aprilie, Marina Constantinescu l-a avut invitat pe ziaristul Emil Hurezeanu. Programul a avut o audiență mai mică decât ediția în care a fost invitat Marius Tucă, dar mai mare decât cea cu Liviu Mihaiu.

Marina Constantinescu își continuă convorbirile „nocturne” în fiecare luni, la TVR 1, aproape de miezul nopții (orele 23:00 – 24:00). Ultima ediție, care l-a avut invitat pe ziaristul și scriitorul Emil Hurezeanu, a avut o audiență medie de 57.000 de telespectatori pe minut, la nivel național (0,3% rating).

Audiența emisiunii cu Hurezeanu a fost mai redusă decât cea în care a fost invitat Marius Tucă (o medie de 70.000 de telespectatori pe minut), dar ceva mai mare decât ediția cu ziaristul Liviu Mihaiu (55.000).

Cei mai mulți telespectatori care au urmărit dialogul Constantinescu – Hurezeanu au fost persoane cu vârste de peste 65 de ani: 43,3%. Aproape 25% din publicul acestui program a fost reprezentat de persoane cu vârste între 45 și 54 de ani. Românii cu vârste între 55 și 64 de ani au fost prezenți în proporție de 12,3%.

Persoanele între 25 și 34 de ani au avut o cotă de 8,7%. Telespectatorii cu studii superioare au deținut o pondere de 27,1%, iar cei cu studii medii, de 35,1%. Bărbații și femeile au înregistrat cote de vizionare foarte apropiate: 49,2%, respectiv 50,8%.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii