Cautare




, Contributor

Servicii Financiare & Imobiliare & Auto

Bănci |
|

Raiffeisen Bank: Profit net de 280 milioane lei în primul semestru din 2020

Raiffeisen Bank a încheiat primul semestru al acestui an cu un profit net de 280 milioane de lei, în scădere comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent când a înregistrat un profit net de 384 milioane de lei.  
 aboneaza-te
Steven van Groningen

Activele totale ale Raiffeisen Bank au atins valoarea de 46,1 miliarde lei (creștere de 7% de la an la an). Activitatea de creditare a continuat să crească, iar soldul creditelor acordate clienților băncii a ajuns la 28,5 miliarde de lei, în creștere cu 4%, față de perioada similară a anului 2019.

Cheltuielile operaționale ale Raiffeisen Bank au crescut mai ales din costurile cu personalul și din cheltuielile făcute în zona de IT, în strânsă corelație cu strategia de a investi mai mult în acești doi piloni importanți pentru succesul și viitorul băncii: oamenii și creșterea capabilităților digitale. Siguranța și sănătatea angajaților și clienților este cel mai important obiectiv, banca asigurând în perioada pandemiei tot ce este nevoie pentru protecția oamenilor, de la materiale pentru igienizare și protecție, la panouri de separare, până la expedierea a peste 200.000 de carduri prin curier, acasă la clienți.

În perioada stării de urgență (martie-mai) banca a procesat peste 27.000  de cereri de suspendare la plată ale clienților persoane fizice și peste 3000 ale IMM-urilor și companiilor mari.

„Chiar dacă am fost într-o situație cu totul specială și dificilă, strategia băncii nu se modifică și am continuat să lucrăm la proiectele noastre, să ne deservim clienții, să ne protejăm angajații și să ne sprijinim toți partenerii, în cel mai bun și sigur mod posibil. E adevărat că unele planuri s-au schimbat, anumite lucruri au trebuit amânate, cum a fost cazul aplicațiilor de mobile banking vechi și înlocuirea lor cu cele noi, însă pe partea de digitalizare am accelarat mult și am avut evoluții spectaculoase: o creștere de aproape 80% a numărului de tranzacții realizate prin aplicațiile online, o majorare cu aproape 20% a numărului clienților care utilizează servicii digitale. Plățile efectuate prin card de debit au crescut cu peste 80%, în timp ce  numărul de plăți online către furnizori s-a dublat”, a subliniat Steven van Groningen.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii