Cautare




, Staff

Servicii financiare |
|

Raiffeisen Bank le permite clienților să autorizeze plăți cu amprenta prin aplicația de mobile

În aplicația de mobile banking a Raiffeisen Bank, Smart Mobile, de-acum se pot autoriza plățile și prin amprentă, atât pentru smartphone-urile cu sistem de operare Android, cât și pentru cele pe iOS.
Raiffeisen-Bank-Administratia-Centrala-2

În plus, pentru utilizatorii de iPhone X, autorizarea se poate face și cu Face ID.

Clienții Raiffeisen Bank vor avea posibilitatea să facă mai multe tranzacții în limita a 10.000 lei/zi, iar pentru confirmare va fi suficientă scanarea amprentei sau a feței.

Chiar dacă nu se va mai utiliza card reader-ul, plata unei facturi, transferurile către conturile Raiffeisen Bank sau ale altor bănci rămân la fel de sigure, potrivit reprezentanților băncii.

Avem peste 470.000 de useri activi în aplicațiile noastre de online banking. În 2016, ne-am ascultat clienții și am creat primul widget prin care îți puteai verifică soldul instant, fără logare. În 2017, deja se puteau loga cu amprenta sau Face ID. Astăzi, pot face o plata prin atingerea telefonului sau prin scanarea fetei, iar anul acesta vom lansa o aplicație care va permite autorizarea 100% online, indiferent de sumele tranzacționate sau de tipul de platforma folosită: internet sau mobile banking”, spune Florin Boldescu, Head of Digital Banking al Raiffeisen Bank.

Pentru a activa opțiunile de autorizare a plăților prin amprenta sau Face ID, trebuie actualizată aplicația Smart Mobile din Google Play, respectiv Apple Store, și să se accepte setările automate, după logare.

Raiffeisen Bank are peste 20 de ani de activitate în piață bancară din România, are clienți peste 100.000 de companii și peste 2 milioane de clienți persoane fizice.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii