Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Reinventarea României |
|

Radu Savopol, Fondator și CEO 5 to Go: “Totul trebuie redus la jumătate – mulți să-și facă socotelile dacă pot rezista așa”

Într-un business ca 5 to Go nu poți să nu te gândești la responsabilitate, în primul rând. Pentru că responsabilitatea este mult mai mare în acest caz, în care totul lanțul funcționează prin parteneriatul de business cu cei 120 de antreprenori care au accesat până în prezent franciza.  
 aboneaza-te
Radu Savopol

Toți, inclusiv familiile lor, depind până la urmă de tine, de viziunea și direcția pe care o dai în această perioadă, a punctat Radu Savopol la reINVENTAREA României. Iar direcția este bună. Comparativ cu mijlocul lunii iunie a anului 2019, în aceeași perioadă anul acesta, 5 to GO a reușit, cu același număr de business-uri, să ajungă ca venituri la 80%, mai mult decât estimarea inițială de 75%.

Strategia rețelei de a fi prezentă mai mult în cartiere și mai puțin în mall-uri și în zona de birouri s-a dovedit inspirată. „Suntem maxim 20% prezenți în zona de birouri, facultăți și mall-uri – în rest, suntem prezenți în cartiere, în zone aglomerate, indiferent că plouă, că ninge, că e pandemie sau nu, și după data de 5 mai când am deschis, de la zi la zi, business-ul a crescut” spune Radu.

Capacitatea de adaptare și rapiditatea cu care te adaptezi sunt obligatorii în această perioadă. Proiectele care erau în sertar au fost scoase rapid, la fel ca și promoțiile, totul pentru a crește traficul în locații. „Am venit cu promoții încă din data de 5 mai, am fost foarte agresivi, si asta a fost una din preocupările mele, de a crește traficul pe locatii – am făcut campanii (…) am reușit, pentru că și importatorii, și producătorii sunt foarte deschiși în perioada asta”.

Pentru Radu, este important ca în această perioadă să ne ajutăm între noi. „Eu am făcut cănile de porțelan la Alba Iulia, dar daca le făceam în China le luam la 20% din preț. Am încercat să fac produse pe bază de lapte și cafea în România, dar nu există nimeni să le facă și le-am făcut în Polonia”. Nu toți antreprenorii români înțeleg că trecem printr-o perioadă în care profitul ar trebui să fie secundar, spune fondatorul lanțului 5 to Go. Ar trebui să înțeleagă că rulajul și să reușești să-ți păstrezi echipa e mult mai important astăzi. Ar trebui să optimizeze business-urile, să-și facă socotelile dacă pot rezista în condițiile în care totul ar trebui redus la jumătate.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii