Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Radiourile cu cele mai mari venituri din publicitate în primele șase luni 2013

shutterstock_122013112.jpg
Kiss FM și Radio ZU au atras cele mai mari bugete de publicitate în prima parte a acestui an. Canalul public România Actualități a difuzat mai multe reclame decât Radio 21.

Rețeaua Kiss FM a difuzat 32.832 de reclame în primul semestru al acestui an, în valoare brută de 12,5 milioane de euro (calculată la rate card), potrivit studiului „Monitorizarea Investițiilor în Publicitatea Radio” (MIPR),  realizat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT).

Principalul său concurent, Radio ZU, a difuzat un număr de spoturi aproximativ egal – 32.850 – dar la prețuri mai mici, astfel încât volumul brut de publicitate a fost de 10,8 milioane de euro.

Europa FM a difuzat 26.979 de reclame, reprezentând 7,38 milioane de euro (rate card). În imediata sa apropiere se plasează rețeaua Pro FM, cu 26.306 spoturi și un volum brut de 7,31 milioane euro (rate card).

Un alt radio comercial, Magic FM, a transmis 15.553 spoturi, în valoare brută de 4,48 milioane euro (rate card).

Radio România Actualități a difuzat mai multă publicitate decât postul privat Radio 21: 7.854 spoturi și 2,6 milioane de euro (rate card), respectiv 6.895 spoturi și 869.547 euro (rate card).

Topul radiourilor este încheiat de Rock FM, cu 3.790 spoturi, reprezentând 565.452 euro (rate card).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii