Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Radiourile cu cele mai mari venituri din publicitate în ianuarie

img05.jpg
Kiss FM a fost cea mai accesată stație de către clienții publicitari în prima lună a acestui an. Au fost difuzate 4.193 de clipuri, în valoare brută de 1,4 milioane de euro (calculată la rate card). Dar numărul de spoturi la Kiss FM a crescut doar cu 4,1% față de aceeași perioadă a anului trecut.

La mică „distanță” de Kiss FM s-a plasat Radio ZU, cu 3.732 de inserții în valoare brută de 1,19 milioane euro, conform studiului „Monitorizarea Investițiilor în Publicitatea RADIO” (MIPR), realizat de BRAT. Bugetele au fost calculate pe baza tarifelor-listă de publicitate pentru fiecare stație. Numărul de spoturi difuzate de Radio ZU este cu 33% mai mare decât cel din aceeași perioadă a anului trecut.

Al treilea loc este ocupat de Europa FM, cu 2.196 de clipuri în valoare brută de 498.000 de euro (rate card). Creșterea volumul de inserții este de 34%. Și Pro FM a înregistrat o creștere substanțială a numărului de clipuri comparativ ianuarie 2012: 38,1%. Radioul din grupul Media Pro a obținut 488.000 de euro (rate card) pentru 1.970 de spoturi.

Trei radiouri, aflate în monitorizarea BRAT, au suferit scăderi ale numărului de inserții față de anul trecut: Magic FM (-16,6%), Radio 21 (-20,6%) și Rock FM (-25,2%).

Canalul public Radio România Actualități a difuzat 838 de inserții, în valoare de 280.000 de euro, aflându-se pe locul 6 (din 8) în topul publicității radio, cu un volum brut de 280.000 de euro (rate card).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii