
Rețeaua Kiss FM a atras cel mai mare volum de publicitate de la magazine și supermarketuri în anul 2013. Kiss FM a difuzat 28.854 de spoturi în valoare brută de 10,39 milioane de euro (rate card), conform studiului „Monitorizarea Investițiilor în Publicitatea Radio (MIPR), realizat de BRAT.
Kiss FM s-a aflat pe prima poziție în planurile de media ale celor mai mari investitori din această categorie: Rewe România, Carrefour, Baumax și Flanco și pe poziția a doua în promovarea derulată de Lidl.
Radio ZU a vândut publicitate pentru magazine și supermarketuri în valoare de 6,4 milioane euro (rate card), reprezentând 20.816 de clipuri. Pro FM a difuzat mai multe spoturi (23.828) decât Radio ZU, dar pentru un buget mai mic: 5,94 milioane euro (rate card).
Și Europa FM a reușit să depășească pragul de 20.000 de clipuri, atrăgând un buget brut de 5,44 milioane de euro (rate card) pentru 21.315 de inserții.
Alte radiouri cu bugete de publicitate din partea magazinelor: Magic FM (4,03 milioane euro), Radio România Actualități (1,73 milioane euro), Radio 21 (884.000 euro) și Rock FM (146.000 euro). Toate cifrele sunt bugete calculate la rate card.
Vezi AICI cine sunt cei mai mari operatori de retail în publicitatea radio!