Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Radiourile cu cele mai mari bugete de publicitate atrase de la magazine și supermarketuri (1 ianuarie – 31 iulie 2015)

Radio ZU, Kiss FM și Europa FM sunt rețelele de radio care au atras cele mai mari bugete de publicitate din partea magazinelor și lanțurilor de supermarketuri, conform studiului „Monitorizarea Investițiilor în RADIO” (MIPR), realizat de BRAT.
radio bun

Radio ZU, rețeaua de radio aparținând Intact Media Group, a difuzat cel mai mare volum de publicitate ce vizează promovarea ofertelor magazinelor și supermarketurilor, în perioada 1 ianuarie – 31 iulie 2015: 6.353.631 euro (rate card), reprezentând 15.834 spoturi.

Pe următoarele două locuri în topul radiourilor s-au plasat Kiss FM, cu 5.584.461 euro (rate card), și Europa FM, cu 4.102.539 euro (rate card). Kiss FM a difuzat 14.651 de spoturi, iar Europa FM, 12.515 clipuri.

Canalul public Radio România Actualități a difuzat publicitate în valoare de 1.299.390 euro (rate card), potrivit monitorizărilor BRAT, reprezentând 4.439 spoturi.

BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presa scrisă, online, radio și outdoor).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii