Rețeaua Kiss FM a difuzat 70.908 de spoturi publicitare în valoare brută de 29,4 milioane de euro (calculat la rate card), în primele trei trimestre ale acestui an, potrivit studiului „Monitorizarea Investițiilor în Publicitatea pentru Radio” (MIPR), realizat de BRAT, singura companie ce furnizează date de monitorizare, recunoscute de piață, pentru patru medii (presă, radio, internet, outdoor).
Numărul de difuzări la Kiss FM a crescut cu 36,6% față de 2013, iar bugetul brut, cu 46,8%.
Rețeaua Radio ZU a atras publicitate în valoare brută de 26,3 milioane de euro (rate card), pentru 69.791 de difuzări. Creșterile au fost de 58,3%, respectiv de 38,1%.
Celelalte radiouri au obținut următoarele creșteri:
– Pro FM – 53.638 spoturi (creștere de 18,3%), volum brut de 18,2 milioane de euro (rate card).
– Europa FM – 46.323 spoturi (+2,7%), volum brut de 15,1 milioane de euro (rate card).
– Magic FM – 45.587 spoturi (+75,2%), volum brut de 15,02 milioane de euro (rate card).
– Radio Romania Actualități – 27.112 spoturi (+82%), volum brut de 9,4 milioane de euro (rate card).
– Rock FM – 24.332 spoturi (+286,8%), volum brut de 4,01 milioane de euro (rate card).
– Radio 21 – 17.735 spoturi (+16,6%), volum brut de 3,02 milioane de euro (rate card).
Se constată că cea mai mare creștere procentuală a numărului de spoturi a obținut-o Rock FM, în timp ce Europa FM a avut cea mai redusă creștere dintre cele opt radiouri.
Vezi și analiza: „Investițiile în publicitatea la radio au crescut cu două cifre procentuale”