Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Radiografia televiziunilor documentare: National Geographic Wild

National_Geografic_Wild.jpg
Canalul National Geographic Wild a fost urmărit de o medie de 9.000 de telespectatori pe minut în prime time (orele 19 – 24), la nivel urban, în perioada 1 februarie – 22 aprilie 2013. Este cea de-a patra televiziune de pe nișa documentarelor și are cea mai mare cotă de telespectatori cu studii superioare.

Circa 14.000 de persoane distincte au urmărit cel puțin un minut canalul National Geographic Wild, în prime time, în intervalul 1 februarie – 22 aprilie 2013. Indicatorul se numește Reach (numărul de indivizi distincți) și a fost măsurat la nivel urban. Cu acest Reach, National Geographic Wild se află la egalitate cu Discovery Channel. Ratingul a fost de 9.000 de telespectatori, sub cel obținut de History Channel, National Geographic și Discovery Channel.

Cea mai mare pondere a orășenilor care au urmărit acest canal de documentare se regăsește în grupa de vârstă 25 – 34 de ani: 21,9%. Este cea de-a doua cifră procentuală după History Channel (22,4%).

Segmentul de vârstă 35 – 44 de ani deține o cotă de 16,5%, cea mai mică dintre toate canalele concurente, iar cel între 55 – 64 de ani are 16,4%, a doua în ordinea mărimii de pe această nișă. Orășenii cu vârste de peste 65 de ani sunt în proporție de 13,3%.

Telespectatorii cu studii superioare sunt în proporție de 32,1%. Este cea mai mare cifră procentuală dintre televiziunile concurente. Publicul urban cu studii medii are o cotă de 49,2%.

Femeile sunt mai atrase decât bărbații la canalul National Geographic Wild: 51,1%, respectiv 48,9%.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii