Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Radiografia televiziunilor documentare: History Channel

history_channel.jpg
De la 1 februarie a.c., History Channel a aderat la sistemul național de măsurare a audiențelor TV. Dar audiența sa pe nișa televiziunilor documentare nu seamănă  deloc cu a unui „nou venit”. History s-a instalat cu „tupeu” în poziția de lider, devansând stații cu vechime în sondaje.

 

În perioada 1 februarie – 22 aprilie 2013, History Channel a avut o audiență medie de 19.000 de telespectatori pe minut, la nivel urban, în prime time (orele 19:00 – 24:00). Este programul cu cea mai mare audiență pe segmentul televiziunilor documentare, înaintea canalului National Geographic (18.000 de persoane în prime time).

Totuși, History Channel a avut un Reach de 23.000 de persoane distincte, inferior concurentului National Geografic (24.000). Indicatorul Reach reprezintă numărul de persoane distincte care au urmărit cel puțin un minut programul respectiv, într-un anumit interval de timp.

Dintre toate televiziunile documentare, History Channel are cea mai mare grupă de telespectatori din mediul urban cu vârste între 25 și 34 de ani: 22,4%. Persoanele cu vârste între 35 și 44 de ani au o pondere de 17,8%.

Aproximativ 12% dintre telespectatorii săi au vârste de peste 65 de ani. Este cea mai redusă cotă dintre canalele concurente.

Aproape 50,5% sunt telespectatori cu studii medii, a doua cifră procentuală după CBS Reality. Orășenii cu studii superioare sunt în proporție de 31,4%.

Profilul telespectatorilor în funcție de sexe este echilibrat: femei – 50,2%, bărbați – 49,8%.

Vânzările de publicitate ale History Channel s-au plasat peste concurență. În perioada amintită, programele televiziunii au livrat cel mai mare volum de audiență pentru reclamele difuzate: 8.355,3 GRP’30 pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii