Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Radiografia televiziunilor documentare: Discovery Channel

Discovery_Channel.jpg
Cu o distribuție pe cablu și DTH mult diminuată față de anul trecut, fiind scos din rețeaua RCS&RDS în noiembrie, Discovery Channel se plasează pe locul trei în topul audienței pe nișa televiziunilor documentare. Efectele s-au resimțit și în volumul de audiență livrat pentru reclamele difuzate, care se situează la jumătatea celui obținut de liderul nișei, History Channel.

În perioada 1 februarie – 22 aprilie 2013, Discovery Channel a avut o audiență medie de 11.000 de telespectatori pe minut (0,1% rating urban), în prime time (orele 19:00 – 24:00). Este cea de-a treia audiență de pe nișa televiziunilor de filme documentare.

Discovery are cea mai mare cotă procentuală a telespectatorilor cu vârste între 35 și 44 de ani: 20,7% (urban, prime time). Segmentul orășenilor cu vârste între 25 și 34 de ani are o pondere de 15,4%. Tinerii între 18 și 24 de ani sunt prezenți în proporție de 8,9%, cea mai mare de pe această nișă, la egalitate cu CBS Reality.

Grupa de vârstă 45 – 54 de ani are o cotă de 14,8%, iar cea de peste 65 de ani, de 16,2%.

Telespectatorii cu studii primare dețin o pondere de 22,2%, iar cei cu studii superioare sunt în proporție de 24,5%. Femeile sunt mai prezente pe Discovery decât bărbații: 52,1%, respectiv 47,9%.

Programele Discovery au furnizat pentru reclamele difuzate 4.349.8 puncte de audiență (Gross Rating Point – GRP) pe segmentul de public comercial (urban, 18 – 49 de ani). Volum de audiență este puțin peste jumătate din cel livrat de History Channel (8355,3 GRP’30), liderul nișei.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii