Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Radiografia televiziunilor documentare: Animal Planet

animal_planet.jpg
Animal Planet a avut o audiență medie de 4.000 de telespectatori la nivel urban, în prime time, în perioada 1 februarie - 22 aprilie 2013. „Evacuarea” de pe rețeaua de cablu RCS&RDS, împreună cu Discovery (în toamna anului trecut), a coborât audiența stației în subsolurile nișei televiziunilor documentare.

Animal Planet ocupă ultimul loc în topul audiențelor canalelor documentare ce sunt cuprinse în rapoartele de monitorizare TV. În intervalul amintit, doar 7.000 de persoane din mediul urban au văzut cel puțin un minut din programele difuzate în prime time de această televiziune (indicatorul de audiență Reach).

Cei mai mulți telespectatori provin din segmentul de vârstă 35 – 44 de ani: 19,8%. Este televiziunea cu cea ma mare pondere a persoanelor cu vârste de peste 65 de ani: 17,7%. Dar are și cea mai mare cifră procentuală a tinerilor între 12 și 17 ani: 4,9%. Grupa de vârstă 25 – 34 de ani are o cotă de 15,3%.

Programul Animal Planet este urmărit mai mult de femei: 54,3%. Are cea mai mare cotă de femei de pe nișa documentarelor. Orășenii cu studii superioare sunt în proporție de 25,7% (cea mai mică din nișă), iar cei cu studii medii au o pondere de 50,5%.

Animal Planet a livrat pentru reclamele difuzate un volum de audiență de 1.654,8 GRP’30 pe targetul comercial, mai mult decât programul CBS Reality, ultimul clasat în topul vânzărilor de publicitate.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii