Animal Planet ocupă ultimul loc în topul audiențelor canalelor documentare ce sunt cuprinse în rapoartele de monitorizare TV. În intervalul amintit, doar 7.000 de persoane din mediul urban au văzut cel puțin un minut din programele difuzate în prime time de această televiziune (indicatorul de audiență Reach).
Cei mai mulți telespectatori provin din segmentul de vârstă 35 – 44 de ani: 19,8%. Este televiziunea cu cea ma mare pondere a persoanelor cu vârste de peste 65 de ani: 17,7%. Dar are și cea mai mare cifră procentuală a tinerilor între 12 și 17 ani: 4,9%. Grupa de vârstă 25 – 34 de ani are o cotă de 15,3%.
Programul Animal Planet este urmărit mai mult de femei: 54,3%. Are cea mai mare cotă de femei de pe nișa documentarelor. Orășenii cu studii superioare sunt în proporție de 25,7% (cea mai mică din nișă), iar cei cu studii medii au o pondere de 50,5%.
Animal Planet a livrat pentru reclamele difuzate un volum de audiență de 1.654,8 GRP’30 pe targetul comercial, mai mult decât programul CBS Reality, ultimul clasat în topul vânzărilor de publicitate.