Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Radiodifuziunea Română are o cotă de piață de 30% la nivel național

Societatea_Romana_de_Radio.jpg
Cele 11 programe ale Societății Române de Radiodifuziune (SRR) dețin o cotă de piață totală de 22,8% la nivel urban, potrivit ultimului studiu de audiență realizat de IMAS și GfK România, în perioada 14 ianuarie – 28 aprilie 2013. Aceasta este la nivelul anului 2012 (22,4%). La nivel național, Radiodifuziunea are o cotă de ascultare de aproape 30%.

Cea mai mare contribuție la forța SRR în mediul urban o are Radio România Actualități, cu o cotă de piață de 14,7%. Aceasta este mai mare cu 1,3 puncte procentuale față de cea din studiul aferent primăvării anului 2012.

Al doilea canal cel mai ascultat al SRR, la nivel urban, este Antena Satelor, cu o cotă de piață de 1,8%. Față de primăvara trecută, Antena Satelor a pierdut 0,4 puncte procentale.

Cel mai ascultat program furnizat de un studiou teritorial este Radio România Iași, cu o cotă de piață de 1,3%. Acesta este urmat de Radio România Oltenia Craiova, cu 1,2%, în creștere cu 0,2 puncte procentuale față de 2012.

Radio România Cultural are un market share de 0,8% la nivel urban. Alte studiouri teritoriale ale SRR ascultate de orășeni: Radio România Reşiţa (0,8%), Radio România Timişoara (0,6%), Radio România Cluj (0,5%) și Radio România Târgu Mureş (0,5%).

Cel mai puțin ascultat program este Radio România Constanța, cu un market share de 0,3%.

La nivel național, cele 11 radiouri ale SRR, cuprinse în sondajele de audiență, dețin o cotă de ascultare de 29,8%.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii