În perioada 1 septembrie – 21 decembrie, circa 1.246.300 de bucureșteni au ascultat zilnic un post de radio, conform măsurătorilor IMAS și GfK România, sub egida Asociației pentru Radio Audiență (ARA). Audiența pentru București (daily reach) este mai mare cu 26.400 de persoane (de peste 11 ani) față de valul de măsurători din 2013. Creșterea se datorează, în ciuda fluctuaților de audiență, intrării în sondajul recent a trei radiouri: Gold FM (38.600 de ascultători pe zi), Itsy Bitsy (18.400) și Activ EFEM (5.700).
Comparativ cu sondajul din toamna anului 2013, Radio ZU, liderul pieței bucureștene, a pierdut 34.300 de ascultători. Este cea mai mare pierdere de audiență radio de pe malurile Dâmboviței. Totuși, are cel mai mare daily reach: 223.200 de ascultători.
Canalul public România Actualități ocupă o poziție solidă în București, cu o cotă de piață (timp de ascultare) de 13,5%, cea mai mare dintre toate radiourile. A pierdut 32.200 de ascultători față de toamna 2013.
Audiența Kiss FM se situează la nivelul anului trecut (182.800 ascultători pe zi), cu o creștere minoră de 900 de persoane.
Magic FM ocupă locul patru în topul audienței, cu un daily reach de 161.500 ascultători și o cotă de piață de 8,3%, mai mare decât cotele Pro FM, Europa FM sau Kiss FM. Asta înseamnă că ascultătorii lui Magic FM rezervă un timp de ascultare mai mare acestui program.
Pro FM a înregistrat cea mai mare creștere de audiență față de 2013: 29.500 de persoane, ajungând la o medie zilnică de 131.800 ascultători.
Europa FM a reușit a doua creștere de audiență de pe piața bucureșteană: 12.900 de persoane, atingând un daily reach de 126.700 ascultători.
Romantic FM încheie topul radiourilor cu peste 100.000 de ascultători în București, creșterea sa față de 2013 fiind de 2.200 de persoane.
Alte audiențe în București: Radio 21 – 99.300 de ascultători, Rock FM – 90.900, Național FM – 45.700, Vibe FM – 45.000 și Antena Satelor – 40.600.