Cautare




, Contributor

Tech |
|

QuickMobile s-a extins în .com

Retailerul online QuickMobile, fondat de soții Angi și Tudor Țiboc în 2005, s-a extins pe piața europeană.
Tudor Țiboc - director general QuickMobile

Mai precis, potrivit lui Tudor Țiboc, director general al QuickMobile, începând de miercuri seară, prin lansarea magazinului online quickmobileshop.com, compania va livra produsele în toate cele 28 de state din cadrul Uniunii Europene.

„Până acum, am activat doar pe piața din România, pentru că în primul rând ne-au împiedicat atât Taxa pe Valoare Adăugată (TVA) de 24% cât și costurile de transport . Totuși, odată cu aprobarea noului Cod Fiscal, care va intra în vigoare din ianuarie 2016 TVA-ul va ajunge la 20%, ceea ce ne va permite să concurăm cu orcine din Europa. Știind că vom avea succes, ne-am extins în .com mai devreme”, spune Tudor Țiboc.

Potrivit spuselor sale, în noul magazin online vor fi disponibile permanent peste 5.000 de produse premium, grupate pe categorii. În ceea ce privește prețurile, acestea sunt exprimate în euro, conțin TVA și taxe, iar transportul comenzilor va fi asigurat prin intermediul curierilor internaționali UPS, DHL și TNT, fiind disponibile două opțiuni de livrare: cea standard cu timp de livrare în 2-5 zile lucrătoare și cea express cu timp de livrare în 1-2 zile lucrătoare.

În același timp, directorul general a anunțat și externalizarea operațiunilor de service ale companiei către service-uri autorizate de către marii producători internaționali, precum Apple, Samsung, Asus, Sony, Lenovo sau Huawei și lansează platforma internațională service-return.com.

Tudor Țiboc explică că odată cu lansarea platformei de service, nu se va mai repara niciun produs defect în cadrul QuickMobile.  „Utilizatorii își pot completa o fișă online atunci când există defecte în ceea ce privește produsele achiziționate de la noi, vom trimite un curier care să preia produsul gratuit, ulterior ajunge în service, pe site userul va putea să vadă stadiul reparației, iar apoi îi vom trimite înapoi tot prin curier dispozitivul”, explică Tudor Țiboc. El a mai adăugat că înainte de a trimite produsul în service, clientul poate opta și pentru o reparație rapidă, de maxim cinci zile, contra cost, iar dacă nu îi va fi reparat gadget-ul, compania îl va răsplăti cu unul nou.

Citește povestea fondatorilor QuickMobile

Angi și Tudor Țiboc au intrat pe piață, în 2005, prin deschiderea a două magazine în spații comerciale stradale, în Baia Mare, orașul în care s-au născut și trăiesc. Pe parcursul celor zece ani de business au reușit să extindă lanțul Quick la 15 magazine.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii