Cautare




, Contributor

I'm a News Editor at Forbes Romania, with a focus on covering food industry, health industry, agriculture, tourism, FMCG and HoReCa. Have any news tip? Drop me an email at laura.cioba@forbes.ro

Afaceri |
|

Purcari, venituri în creștere cu 47% în T2 2021

Reprezentanții Purcari  Wineries Plc (“Grupul”, “Compania”), una din cramele cunoscute din Europa Centrală și de Est, au prezentat datele financiare ale business-ului pentru primul semestru.
Purcari,,Moldova,-,April,4,,2021:,Racks,With,Bottles,Of

Conform acestora, veniturile au accelerat în T2 2021 cu 47%, vânzările pentru S1 ajungând la 106,5 milioane de lei, +25% față de perioada similară a anului trecut. Marjele au crescut puternic, fiind impulsionate în primul rând de îmbunătățirea în continuare a mixului produselor vândute, precum și revenirea vânzărilor în piețe cu profitabilitate mai înaltă.

Astfel, EBITDA a crescut cu 41% în T2 și +24% în S1, la 35,1 milioane de lei, în timp ce profitul net a crescut semestrial cu 31% la 20,4 milioane de lei.

„Vedem o cerere puternică continuă pentru brandurile noastre și reușim să menținem marje de profitabilitate bune, în pofida presiunii costurilor mai înalte ca urmare a recoltei de struguri modeste în 2020. Din fericire, sezonul 2021 pare foarte încurajator la moment din perspectiva recoltei, ce ne poziționează avantajos ca și marje de profitabilitate viitoare (…)”, a subliniat Victor Bostan, Director General al Purcari Wineries.

Raportul financiar al companiei mai relevă faptul că pe piața din România, Purcari a înregistrat o creștere a vânzărilor cu 29% față de cele raportate în S1 din 2020 și +60% față de S1 2019.

Grupul Purcari Wineries Plc (brandurile Purcari, Crama Ceptura, Bostavan și Bardar) gestionează aproximativ 1,300 de hectare de podgorii și operează patru platforme de producție în România și Moldova. Grupul este lider în segmentul de vinuri premium din România, cu o cotă de circa 25% și cel mai mare exportator de vin din Moldova, livrând în peste 30 de țări.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii