Conform raportului financiar, marjele de profitabilitate au avansat mai rapid ca veniturile, fiind impulsionate de o îmbunătățire continuă a mixului de produse, cu EBITDA în creștere +13%, la 19,6 milioane de lei și un profit net de +28%, ajungând la 10,3 milioane de lei.
Reprezentanții grupului au recunoscut că într-o realitate de piață post-Covid, compania a mizat pe măsurile ferme luate cu scopul de a valorifica cererea online în creștere pentru vinuri.
„Deja a devenit o mantra pentru noi că fiecare criză oferă și mari oportunități; și în acest caz, am încrederea că ieșim mult mai puternici din această pandemie. Am continuat să investim în 2020, când mulți dintre competitorii noștri și-au înghețat dezvoltarea, iar aceasta se reflect în rezultatele noastre și aprecierile consumatorilor noștri. Pot afirma cu certitudine, suntem într-o poziție foarte bună la acest start de 2021”, a comentat Victor Bostan, Director General al Purcari Wineries.
Purcari a anunțat pe 14 mai investiția sa în 8Wines.com, o platformă online de vânzare a vinurilor.