Cautare




, Contributor

Modă |
|

Puma lansează o jachetă cu motive tradiționale românești, împreună cu designerul român Lana

Designerul Lana Dumitru
Lana, designerul român care a realizat o colecție inedită inspirată de Cimitirul Vesel de la Săpânța, semnează o jachetă cu motive tradiționale românești pentru brandul Puma.

În urma concursului Puma desfășurat în 2011 pe platforma IQads – prin care creativii români erau invitați să-și pună propriul design pe tiparul iconicei jachete T7 de la Puma, aparută în 1969 –  au fost alese patru design-uri câștigătoare (din 201 finaliști).

Cunoscută deja pentru reinterpretarea modernă a motivelor folclorice romanești, Lana a intrat in concurs cu un imprimeu tradițional aplicat pe modelul T7.

Deși s-a clasat pe locul al doilea, designul propus de Lana a trezit multe reacții entuziaste din partea publicului tânăr, Puma luând decizia de a produce o jachetă cu model etno-folcloric în ediție limitată: T7 Etno Shake.

Clic aici pentru o galerie completă cu jacheta Puma și artiștii români care o poartă deja cu mândrie.

Cu această ocazie a fost lansat pe Internet și un clip de promovare: o versiune folclorică a celebrului hit viral al momentului ,,Harlem Shake", devenit astfel Etno Shake:

Magazinul Puma din AFI Cotroceni, singurul loc în care se găsește jacheta T7 Etno Shake, a fost decorat cu imprimeurile Lanei, cu covoraș popular la intrare și cu măști tradiționale românești.

Mai mulți artiști au început să poarte deja T7 Etno Shake, inclusiv arhitectul Corvin Cristian, artistul Dan Piersinaru, bloggerul Ioana Liliana Gheorghe, scriitoarea Iulia Burtea, modelul Laura Giurcanu, coregraful Paul Dunca, regizorul Paul Negoescu și chiar autorul piesei Harlem Shake, DJ-ul american BAAUER.

Clic aici pentru a vedea colecția Lanei, inspirată de Cimitirul Vesel de la Săpânța.

Clic aici pentru a vedea colecția ,,La Naive” semnată de Lana Dumitru.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii