
Parteneriatul cu KLM pe boarding pass-uri și în e-mail-urile de check-in vine la scurt timp după ce, în octombrie 2015, renumitul cotidian britanic The Guardian a inclus restaurantul Pukka Tukka într-un ghid pentru orașul București, publicat pe varianta online a ziarului.

KLM, prima companie aeriană care trimite informări prin Facebook Messenger
Pentru a identifica locația compatibilă cu pasagerii companiei, o echipă de reprezentanți ai KLM a analizat o serie de restaurante din capitală. În urma acestei analize, restaurantul bio Pukka Tukka din inima Bucureștiului a fost ales ca recomandare exclusivă pe segmentul food.
Toate ingredientele folosite în restaurant sunt 100% certificate bio și provin din magazinul propriu, Pukka Food, primul magazin bio din România, ale cărui porți au fost deschise încă din anul 2008.
Magazinul este aprovizionat săptămânal de la cei mai de încredere furnizori din România și din Europa, după ce produsele sunt trecute printr-un proces de testare și selecție.
Toți pasagerii care călătoresc spre București cu KLM vor regăsi pe biletele de îmbarcare imprimate acasă, precum și în e-mail-urile de check-in, primite pe desktop sau pe smartphone, recomandarea de a vizita bistro-ul Pukka Tukka.