FacebookTwitterLinkedIn

Penny Market a beneficiat de o campanie de promovare intensă de la începutul anului, fiind primul advertiser pe piața supermarketurilor și hipermarketurilor. Rewe, compania care deține acest brand, a obținut 5.255 GRP’30 pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), plasându-se pe locul 9 în topul clienților publicitari pe TV, în primele două luni ale acestui an.

Cel de-al doilea mare anunțător al acestei perioade a fost Lidl, cu 2.477 GRP’30(comercial). Volum de audiență obținut de nemții de la Lidl este mai mic cu 35% față de aceeași perioadă a anului 2012.

Real Hypermarket România și-a promovat intens ofertele, acumulând 2.185 puncte de audiență. Pa baza punctelor de audiență (Gross Rating Point – GRP), clienții publicitari cumpără spații de publicitate TV.

Alți jucători de pe această piață care au comandat reclame TV: Carrefour (1.252 GRP’30), Metro Cash&Carry (559) și Mega Image (258).

Volumul total de audiență pe targetul comercial realizat de piața magazinelor a fost de 11.988 GRP’30, cu 95% mai mare decât în aceeași perioadă a anului 2012.