Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Publicitatea TV pentru supermarketuri s-a dezlănțuit: creștere de 95%

Dorinţa de cumpărare
Ofertele Penny Market, rețeaua de magazine de tip discount deținută de compania germană Rewe, au avut cea mai mare vizibilitate pe micile ecrane de pe segmentul magazinelor, în primele două luni ale acestui an.

Penny Market a beneficiat de o campanie de promovare intensă de la începutul anului, fiind primul advertiser pe piața supermarketurilor și hipermarketurilor. Rewe, compania care deține acest brand, a obținut 5.255 GRP’30 pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), plasându-se pe locul 9 în topul clienților publicitari pe TV, în primele două luni ale acestui an.

Cel de-al doilea mare anunțător al acestei perioade a fost Lidl, cu 2.477 GRP’30(comercial). Volum de audiență obținut de nemții de la Lidl este mai mic cu 35% față de aceeași perioadă a anului 2012.

Real Hypermarket România și-a promovat intens ofertele, acumulând 2.185 puncte de audiență. Pa baza punctelor de audiență (Gross Rating Point – GRP), clienții publicitari cumpără spații de publicitate TV.

Alți jucători de pe această piață care au comandat reclame TV: Carrefour (1.252 GRP’30), Metro Cash&Carry (559) și Mega Image (258).

Volumul total de audiență pe targetul comercial realizat de piața magazinelor a fost de 11.988 GRP’30, cu 95% mai mare decât în aceeași perioadă a anului 2012.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii