În perioada 1 ianuarie – 30 septembrie 2015, firmele telecom au comandat campanii de publicitate TV care au adunat un volum de 163.495 puncte de audiență pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani). (Pe baza punctelor de audiență – Gross Rating Points, investitorii în publicitate cumpără timpi de reclame la televiziuni.)
Volumul de audiență pentru publicitatea telecom a crescut cu 10,2% față de aceeași perioadă a anului trecut. Creșterea se datorează operatorului Telekom România, care a adunat 79.488 GRP’30 target comercial pentru campaniile sale de publicitate, cu 28,3% mai mult decât volumele Cosmote și Romtelecom la un loc, branduri care anul trecut încă mai evoluau pe piață. (Au fost înlocuite de Telekom în septembrie 2014.)
VEZI TOPUL TELEVIZIUNILOR DE ȘTIRI CARE AU ATRAS CELE MAI MARI BUGETE DE PUBLICITATE!
Orange România a consumat 38.679 puncte de audiență pe targetul comercial (scădere de 4%), iar Vodafone a acumulat 37.018 GRP’30 (volum la nivelul anului trecut).
Reclamele pentru serviciile operatorului de cablu RCS&RDS s-au văzut pe televiziunile grupului, acumulând un volum de 5.836 GRP’30 target comercial, în scădere cu 9,8%.
Campaniile de publicitate ale UPC România au adunat 2.443 puncte de audiență (comercial), având o scădere de 6,8% față de aceeași perioadă a anului 2014.
Publicitatea telecom deține o cotă de 10,8% din volumul de audiență furnizat de piața TV în primele 9 luni ale acestui an.