
Reclamele difuzate pe televiziuni de jucătorii din piața de telecomunicații au acumulat un volum de 18.444 puncte de audiență pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), în perioada 1 ianuarie – 28 februarie 2013. Acesta este mai redus cu 15,7% decât în primele două luni ale anului 2012.
Cel mai activ operator a fost Romtelecom, care a consumat 6.195 puncte de audiență (Gross Rating Point – GRP) pe segmentul comercial. Pe baza punctelor de audiență (GRP) clienții publicitari cumpără spații de reclame la televiziuni. Volumul de promovare al Romtelecom a fost mai mare cu 346% față de cel de anul trecut.
Cosmote a consumat 4.444 GRP’30 pe targetul comercial, având o scădere de 63,5%, în timp ce Vodafone a acumulat 4.374 GRP’30, cu o creștere de 15,1%.
Operatorul Orange a înregistrat un volum de 2.948 GRP’30 pe targetul comercial, mai mic cu 20,2% față de cel din 2012.
UPC a acumulat 481 GRP’30 pe televiziune, iar RCS&RDS a fost absent din calupurile de publicitate TV.