Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Publicitatea TV pentru serviciile de telecomuncații a scăzut cu 15,7%

operatori_telecom.jpg
În primele două luni ale acestui an, volumul de reclame comandate de operatorii telecom a fost mai mic cu 15,7% față de aceeași perioadă a anului trecut. Romtelecom a fost cel mai mare consumator de publicitate TV.

Reclamele difuzate pe televiziuni de jucătorii din piața de telecomunicații au acumulat un volum de 18.444 puncte de audiență pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), în perioada 1 ianuarie – 28 februarie 2013. Acesta este mai redus cu 15,7% decât în primele două luni ale anului 2012.

Cel mai activ operator a fost Romtelecom, care a consumat 6.195 puncte de audiență (Gross Rating Point – GRP) pe segmentul comercial. Pe baza punctelor de audiență (GRP) clienții publicitari cumpără spații de reclame la televiziuni. Volumul de promovare al Romtelecom a fost mai mare cu 346% față de cel de anul trecut.

Cosmote a consumat 4.444 GRP’30 pe targetul comercial, având o scădere de 63,5%, în timp ce Vodafone a acumulat 4.374 GRP’30, cu o creștere de 15,1%.

Operatorul Orange a înregistrat un volum de 2.948 GRP’30 pe targetul comercial, mai mic cu 20,2% față de cel din 2012.

UPC a acumulat 481 GRP’30 pe televiziune, iar RCS&RDS a fost absent din calupurile de publicitate TV.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii