Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Publicitatea TV la bere s-a dezghețat în anotimpul rece

Producătorul de bere Bergenbier S.A. a înregistrat cea mai mare creștere procentuală a consumului de publicitate TV în primele trei luni ale acestui an, față de aceeași perioadă a anului trecut. Bugetul total de publicitate TV pentru cei patru mari producători a crescut cu 6,2% în acest trimestru.
bere.jpg

Bergenbier S.A., care deține printre altele mărcile de bere Bergenbier, Staropramen, Stella Artois, Noroc și Beck’s, a comandat în primele trei luni ale acestui an campanii de publicitate TV care au acumulat 4.570 puncte de audiență pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani). Pe baza punctelor de audiență (Gross Rating Points – GRP’30), clienții publicitari cumpără timpi de publicitate la televiziuni.

Volumul de audiență TV realizat de Bergenbier S.A este cu 104,6% mai mare decât cel din aceeași perioadă a anului 2014.

Bergenbier S.A este al doilea mare consumator de publicitate TV, după Heineken România. Liderul pieței de bere a acumulat 7.653 GRP’30 pe targetul comercial, în scădere cu 8,8% față de volumul din trimestrul I 2014. Heineken România deține, printre altele, brandurile Heineken, Bucegi, Silva, Golden Brau și Ciuc.

Ursus Breweries a comandat spoturi publicitare pentru mărcile sale care au acumulat 2.340 puncte de audiență pe targetul comercial, în scădere cu 25,3% față de 2014. Este cea mai mare scădere a volumului de publicitate de pe piața publicității la bere. Ursus Breweries are mărcile Timișoreana, Ursus, Grolsch, Ciucaș, Azuga și Peroni Nastro Azzurro.

United Romanian Breweries Bereprod (URBB), și mărit volumul de audiență TV cu 9%, atingând 1.737 GRP’30 pe targetul comercial. URBB are mărcile de bere Tuborg, Holsten, Carlsberg, Skol și Guinness.

Cei patru mari producători de bere au obținut în total un volum de 16.300 GRP’30 pe targetul comercial, în creștere cu 6,2% față de primul trimestru 2014.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii