Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Publicitatea TV în primul trimestru al anului 2013: România TV

laura_chiariac.jpg
Singura companie care a consumat publicitate pe canalul de știri România TV peste pragul de 1.000 de puncte de audiență a fost Studio Moderna (tigaia Dry Cooker), în primele trei luni ale anului. Din portofoliul de clienți lipsesc Procter&Gamble, Reckitt Benckiser, Nestlé sau Colgate.

Reclamele comandate pe România TV au obținut, în primul trimestru al anului, un volum total de 8.134 puncte de audiență pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), sub canalul concurent B 1 TV (8.593 GRP’30), dar peste Realitatea TV (7.649 GRP’30).

Cel mai activ client a fost Studio Moderna, cu 1.015 puncte de audiență pe segmentul de public comercial (Gross Rating Point – GRP). Pe baza punctelor de audiență, clienții cumpără spații de publicitate la televiziuni.

Diferența dintre Studio Moderna și următorii clienți publicitari plasați în calupurile de la România TV este foarte mare: Rewe (460 GRP’30), GlaxoSmithKline (401), Ministerul Afacerilor Europene (329), Kraft Foods (294), Romprest (281), Terapia (244), Romtelecom (218) și Renault România (194).

Bancpost a fost cea mai prezentă bancă pe România TV: 57,6 GRP’30. Cel mai activ producător de bere a fost Heineken (84,7 GRP’30). Operatorii de telefonie au avut volume de audiență foarte mici: Orange (19,1 GRP’30), Vodafone (47,6 GRP’30), Cosmote (23,7 GRP’30).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii