Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Publicitatea TV în primul trimestru al anului 2013: Realitatea TV

rares_bogdan_unu.jpg
Reckitt Benckiser a fost cel mai mare client publicitar al canalului de știri Realitatea TV, în primele trei luni ale acestui an. Totuși, din topul celor mai mari consumatori de publicitate la această televiziune lipsesc multinaționalele cu branduri din domeniul Fast Moving Consumer Goods (FMCG).

Reclamele difuzate de Realitatea TV au adunat 7.649 puncte de audiență pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani). Este un volum de audiență mai mic decât cele furnizate de B1 TV (8.593) și România TV (8.134), principalii său concurenți.

Cel mai activ client publicitar a fost Reckitt Benckiser, care a obținut 1.016 puncte de audiență pe targetul comercial (Gross Rating Point – GRP’30). Este singura companie ale cărei campanii au depășit pe Realitatea TV pragul de 1.000 GRP’30. Se știe, pe baza punctelor de audiență (GRP’30) clienții cumpără publicitate la televiziuni.

Alți clienți care au consumat publicitate pe Realitatea TV: Studio Moderna (tigaia Dry Cooker – 842 GRP’30), Telemarketing SRL (339), Kraft Foods (327), Ministerul Afacerilor Europene (300), Rovere Mobili (producător de mobilă – 211), Metropolitan Life Asigurări (154), Gothaer Group (137), Niro Grup (134), Mercedes Benz (129), Dante International (eMag – 115 GRP’30).

Companiile Orange, Procter&Gamble, Nestlé, Henkel lipsesc din portofoliul de clienți ai canalului Realitatea TV, în primele trei luni ale anului.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii