Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Publicitatea TV în primul trimestru al anului 2013: Prima TV

cronica_carcotasilor.jpg
Prima TV este cea de-a patra televiziune care a livrat clienților publicitari cel mai mare volum de audiență, în primul trimestru al anului.Cele mai mari bugete au venit de la Procter&Gamble și Unilever.

Reclamele difuzate de Prima TV au obținut în total 22.899 puncte de audiență (Gross Rating Point – GRP) pe segmentul comercial (urban, 18 – 49 de ani). Astfel, televiziunea deținută în România de grupul german ProSiebenSat.1 Media A.G. ocupă locul patru în topul stațiilor cu cele mai mari volume de audiență livrate investitorilor în publicitatea TV, după Pro TV, Antena 1 și Kanal D.

Campaniile de promovare comandate de Procter&Gamble și Unilever au acumulat cele mai multe puncte de audiență pe Prima TV: 1.361 GRP’30, respectiv 1.303 GRP’30 pe targetul comercial. Sunt singurii clienți ale căror campanii au depășit pragul de 1.000 de puncte de audiență.

Alți clienți activi pe Prima TV: Kraft Foods (900,5 GRP’30), Nestlé (882), Ferrero România (829), Rewe (815), L’Oreal (727), Romtelecom (522), Studio Moderna (517), Coca-Cola Company (508) și Orange (505).

Operatorii de telefonie mobilă Vodafone și Cosmote au consumat 211, respectiv 315 GRP’30 pe targetul comercial. Cea mai vizibilă bancă pe Prima TV a fost ING Group cu 217,5 GRP’30. Cel mai mare producător auto a fost Dacia Groupe Renault (147 GRP’30).

Prima TV are un public tânăr și dinamic, iar clienții publicitari ai acestei stații sunt în majoritate multinaționale din piața FMCG (Fast Moving Consumer Goods).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii