Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Publicitatea TV în primul trimestru al anului 2013: Kanal D

kanal_D.jpg
Campaniile de promovare comandate de Unilever pe televiziunea Kanal D au obținut 3.850 puncte de audiență pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani). Este clientul cu cel mai mare consum de publicitate pe televiziunea turcilor de la Dogan, în primele trei luni ale acestui an.

Reclamele difuzate în programele Kanal D au obținut 48,685 puncte de audiență pe targetul comercial, în primul trimestru al anului. Televiziunea ocupă al treilea loc în topul televiziunilor cu cel mai mare volum de publicitate de pe piața TV, după Pro TV și Antena 1.

Cel mai mare client de publicitate al turcilor a fost Unilever, cu un buget consumat de 3.850 puncte de audiență (Gross Rating Point – GRP). Pe baza punctelor de audiență clienții cumpără spații de publicitate la televiziuni. Pe următoarele locuri s-au plasat: Studio Moderna (3.268 GRP’30), Reckitt Benckiser (1.785), Procter&Gamble (1.536), Rewe (1.477), GlaxoSmithKline (1.409) și L’Oreal (1.379).

Zece clienți au consumat pe Kanal D peste 1.000 de puncte de audiență. Pe Kanal D au apărut anunțurile a 155 de clienți (au fost monitorizate și clienții care au strâns sub 10 GRP’30).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii