Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Publicitatea TV în primul trimestru al anului 2013: ETNO TV

etno-tv.jpg
ETNO TV, televiziunea omului de afaceri Silviu Prigoană, este cel mai vizionat program de muzică populară și folclor la nivel național, situându-se pe locul 15 în topul audienței (luna martie a.c.). Dar stația nu se poate lăuda cu mulți clienți de publicitate care și-au găsit aici publicul-țintă.

Cel mai mare client publicitar al canalului ETNO TV, în primele trei luni ale anului, a fost Exploatarea Minieră Harghita, companie privată, producătoare de dolomită macinată, folosită la  fabricarea îngrașămintelor chimice (nitrocalcar). Delcamag este brandul de dolomită amorfă de Delnița, extrasă de Exploatarea Minieră Harghita.

Firma din Miercurea Ciuc a consumat 505 puncte de audiență (Gross Rating Point – GRP) pe targetul comercial (18 – 49 de ani, urban). Este singurul client publicitar al ETNO TV care a depășit pragul de 500 de GRP-uri.

Cel de-al doilea client a fost producătorul de vinuri Cotnari S.A. (343 GRP’30). Ministerul Afacerilor Europene, prin campania „Pentru români, cu bani europeni”, a fost cel de-al treilea consumator de publicitate pe stație lui Silviu Prigoană (257 GRP’30). Un alt client important a fost Celco S.A. Constanța, producător de materiale de construcţii, care a consumat 223 puncte de audiență.

De abia pe locul cinci se plasează o multinațională: Rewe (212 GRP’30). Alți clienți cu reclame pe ETNO TV: Salonul de coafură „Marian Cotoi” (180), BCR (180), GlaxoSmithKline (171), Boromir (152) și Biofarm (152).

Reclamele difuzate pe ETNO TV au acumulat 3.870 GRP’30pe targetul comercial.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii