Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Publicitatea TV în primul trimestru al anului 2013: Discovery Channel

discovery-channel.jpg
Canalul tematic Discovery a suferit pierderi importante de audiență după ce a fost eliminat în noiembrie anul trecut din grila operatorului de cablu RCS&RDS. În primele trei luni ale acestui an, Discovery a livrat pentru reclamele difuzate 2.656 puncte de audiență pe targetul comercial.

Niciuna din cele 81 de companii care au comandat anunțuri publicitare pe Discovery Channel n-a acumulat un volum de peste 400 de puncte de audiență (Gross Rating Point – GRP).

Cel mai mare client publicitar al televiziunii a fost compania germană Reckitt Benckiser, cu 395,5 GRP’30 pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani). În ciuda pierderilor de audiență din ultimele luni, multinaționalele au rămasa alături de acest canal, dar volumule de audiență au fost reduse.

Alți clienți care au consumat pe Discovery, în primele trei luni ale acestui an: Porsche România (134 GRP’30), Napolact (128), Bergenbier SA (102), Kraft Foods (97,8), Nestlé (89,6), Orange (78,1) și Chipita (76).

Procter&Gamble a consumat 28,1 GRP’30. Unilever, Henkel și Cosmote nu au comandat spoturi. Vodafone și Romtelecom au obținut fiecare câte 30 GRP’30. Cea mai activă bancăpe Discovery a fost Raiffeisen Bank (43,1 GRP). Cel mai vizibil supermarket a fost Mega Image (34,5 GRP’30).  

Discovery Channel este distribuit în România de Discovery Networks, alături de alte șapte televiziuni: TLC, Animal Planet, Discovery World, Discovery Science, Discovery HD Showcase, Animal Planet HD şi ID Investigation Discovery.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii