Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Publicitatea TV în primul trimestru al anului 2013: B1 TV

robert_turcescu.jpg
Din cei 123 de clienți publicitari care au fost prezenți cu anunțuri pe canalul de știri B1 TV, în primul trimestru al acestui an, niciunul nu a consumat mai mult de 1.000 de puncte de audiență. Cel mai activ client a fost Reckitt Benckiser.

Campaniile de promovare derulate pe B1 TV au strâns în total 8.593 puncte de audiență pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani). Volumul este mai mare decât la România TV și Realitatea TV, dar mult mai redus decât la Antena 3 (17.635 Gross Rating Point – GRP’30). Pe baza GRP-urilor, clienții publicitari cumpără spații de publicitate la televiziuni.

Consumul de publicitate al clienților pe B1 TV se încadrează valoric audiențelor unei stații de nișă. Cel mai mare volum a fost consumat de Reckitt Benckiser (960 GRP’30, target comercial).

Alți clienți publicitari activi pe B1 TV: Studio Moderna (691 GRP’30), Kraft Foods (362), Sandoz (325), Ministerul Afacerilor Europene (302), Romtelecom (280), Procter&Gamble (237), Terapia (213) și Niro Grup (210).

Unilever nu a consumat publicitate pe B1 TV. Orange a acumulat doar 9 GRP’30, iar spoturile de la Cosmote au strâns 175 GRP’30. Vodafone a consumat doar 46,6 GRP’30pe targetul comercial. Energy Holding a obținut 133 puncte de audiență și Romprest, 81 GRP’30.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii