Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Publicitatea TV în primul trimestru al anului 2013: AXN

AXN.jpg
Cele trei canale de filme din grupul AXN – AXN, AXN Crime și AXN Sci Fi – au livrat 7.999,5 puncte de audiență pe targetul comercial pentru reclamele difuzate în primele trei luni ale acestui an. Este un buget de publicitate comparabil cu al unui canal de știri de talia B1 TV, România TV sau România TV. Dar să nu încurcăm „borcanele”!

Principalul canal de filme din „familia” AXN, aparținând companiilor Sony Pictures Television (SPT), Paramount Pictures şi eOne Television, a furnizat 7.139,6 puncte de audiență pe segmentul de public comercial (urban, 18 – 49 de ani). Este cea de-a doua stație ca audiență și volum de publicitate de pe nișa televiziunilor de filme, după Pro Cinema, cu 7.425,7 puncte de audiență (Gross Rating Point – GRP). Pe baza punctelor de audiență, clienții publicitari cumpără publicitate TV.

Cel mai mare client publicitar pe AXN, canal specializat în seriale de acțiune, a fost Kraft Foods (367,4 GRP’30). Pe locul secund s-a plasat Reckitt Benckiser (351,8 GRP’30). Alți clienți care au derulat campanii pe AXN: Nestlé (296,5 GRP’30), Sandoz (296), Unilever (294,2), Ministerul Afacerilor Europene (253,8), Bayer (245,7) și Ferrero România (223,2).

AXN Crime și AXN Sci Fi sunt două canale cu audiențe mult mai mici decât „fratele cel mare”. Cei mai mari clienți pe AXN Crime au fost Kraft Foods (66,6 GRP’30), Sandoz (46,6), Sanofi-Aventis (30,4) și Albalact (27,7).

Pe AXN Sci Fi au fost mai vizibile campaniile pentru brandurile companiilor Sandoz (87 GRP’30), Kraft Foods (78,3), Albalact (53,6), Sanofi-Aventis (39,8) și Metropolitan Life Asigurări (32,7).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii