Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Publicitatea TV în primul trimestru al anului 2013: Antena 3

mihai_gadea.jpg
Reclamele difuzate pe canalul de știri Antena 3 au acumulat 17.268 puncte de audiență pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), în primele trei luni ale anului. Cel mai mare consumator de publicitate pe această stație a fost compania farmaceutică Health Adviser.

Volumul de audiență livrat de Antena 3 pe segmentul de public comercial, în primul trimestru al anului, plasează această televiziune pe locul cinci în topul publicității TV, imediat după Acasă TV (stație care vinde pe targetul feminin, urban).

Health Adviser a consumat 1.431 puncte de audiență pe targetul comercial (Gross Rating Point – GRP) de la Antena 3. Pe baza punctelor de audență, clienții publicitari cumpără spații de publicitate la televiziuni. Health Adviser este singurul client al Antenei 3 care a acumulat un volum de audiență mai mare de 1.000 GRP’30.

Alte firme care au derulat campanii pe Antena 3: Unilever (922 GRP’30 – target comercial), Reckitt Benckiser (794), Studio Moderna (755), Romtelecom (667), Procter&Gamble (650), GlaxoSmithKline (626) și Sandoz (590).

Ca și în cazul celorlate canale de știri, se observă pe lista celor mai activi clienți publicitari de la Antena 3 absența operatorilor de telefonie mobilă. Aceștia au avut un consum minor: Vodafone (148 GRP’30), Cosmote (85) și Orange (67).

Cea mai activă bancă pe Antena 3 a fost ING Group (258 GRP’30). Cel mai vizibil producător auto a fost Dacia Groupe Renault (209 GRP’30).

În monitorizarea publicității de la Antena 3 au fost eliminate campaniile entităților media care fac parte din grupul Intact.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii