FacebookTwitterLinkedIn

În 2013, România TV a livrat clienților publicitari un volum de 45.981 puncte de audiență pe targetul comercial (Gross Rating Points – GRP’30, urban, 18 – 49 de ani). Bugetul este mai mare cu 53% față de cel înregistrat în anul precedent. Pe baza punctelor de audiență, clienții cumpără timpi de publicitate la televiziuni.

Noiembrie a fost luna cu cel mai mare volum de publicitate la România TV: 5.208 GRP’30 target comercial. Este singura lună în care audiența a depășit pragul de 5.000 de GRP’30 target comercial. „Vârful” din noiembrie 2013 a fost mai mare cu 74% față de noiembrie 2012 și cu 44,2% mai mare față de „vârful” aceluiași an – luna decembrie.

În ultimele patru luni ale anului 2013 s-au înregistrat livrări de audiență de peste 4.000 de GRP’30 target comercial. Decembrie 2013 a fost cea de două lună plină cu publicitate a anului: 4.960 GRP’30 target comercial.

Curba sezonalității a fost ascendentă pe parcursul anului, în cazul România TV. Cele mai sărace luni în reclame au fost ianuarie (2.560 GRP’30 target comercial) și februarie (2.540).

Vezi care a fost consumul de publicitate pe Antena 3, în 2013!