Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Publicitatea TV în 2013: Realitatea TV

logo-realitatea.jpg
Realitatea TV a înregistrat în 2013 o scădere masivă a bugetului de publicitate. Volumul de audiență pentru reclamele difuzate s-a redus cu 43%. Realitatea TV ocupă locul 9 în topul publicității TV.

Campaniile de publicitate difuzate pe Realitatea TV au acumulta anul trecut 32.084 puncte de audiență pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani). Pe baza punctelor de audiență (Gross Rating Points – GRP’30), clienții publicitari cumpără timpi de reclame la televiziuni.

Volumul de audiență la Realitatea TV s-a prăbușit cu 43%, cea mai mare cădere din top 10 televiziuni.

Luna decembrie a fost cea mai bogată în publicitate: 3.641 GRP’30target comercial, dar acest buget a fost cu 21,2% mai mic decât cel din decembrie 2012. A doua lună bogată în reclame a fost noiembrie, cu 3.035 GRP’30target comercial. Și acest buget a fost mai mic decât cel corespunzător anului precedent (- 20,7%).

În august, Realitatea TV a înregistrat cel mai scăzut buget de audiență din cursul anului: 1.827 GRP’30target comercial. Acesta este mai redus cu 20,4% decât cel din august 2012.

Doar în trei luni (octombrie, noiembrie și decembrie), volumul de audiență furnizată de această televiziune a depășit pragul de 3.000 de GRP-uri.

Vezi AICI bugetul de publicitate atras de B1 TV în 2013!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii