Campaniile de publicitate difuzate pe Realitatea TV au acumulta anul trecut 32.084 puncte de audiență pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani). Pe baza punctelor de audiență (Gross Rating Points – GRP’30), clienții publicitari cumpără timpi de reclame la televiziuni.
Volumul de audiență la Realitatea TV s-a prăbușit cu 43%, cea mai mare cădere din top 10 televiziuni.
Luna decembrie a fost cea mai bogată în publicitate: 3.641 GRP’30target comercial, dar acest buget a fost cu 21,2% mai mic decât cel din decembrie 2012. A doua lună bogată în reclame a fost noiembrie, cu 3.035 GRP’30target comercial. Și acest buget a fost mai mic decât cel corespunzător anului precedent (- 20,7%).
În august, Realitatea TV a înregistrat cel mai scăzut buget de audiență din cursul anului: 1.827 GRP’30target comercial. Acesta este mai redus cu 20,4% decât cel din august 2012.
Doar în trei luni (octombrie, noiembrie și decembrie), volumul de audiență furnizată de această televiziune a depășit pragul de 3.000 de GRP-uri.
Vezi AICI bugetul de publicitate atras de B1 TV în 2013!