FacebookTwitterLinkedIn

Dar și luna decembrie a anului trecut, în ciuda volumului mare de publicitate, a fost pentru Pro TV mai săracă decât luna corespunzătoare a anului 2012 (- 9,5%).

Oricum, Pro TV și-a păstrat și în 2013 poziția de lider pe piața TV, cu cel mai mare buget de audiență. Dar a fost concurat puternic de Antena 1 care a livrat un buget apropiat.

O altă lună bogată în publicitate a fost octombrie (lansarea grilei de toamnă), când Pro TV a generat 40.187 puncte de audiență (GRP’30) pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani). Pe baza punctelor de audiență, clienții publicitari cumpără timpi de publicitate de la televiziuni. Și bugetul din această lună a fost mai mic decât cel corespunzător lunii anului 2012: – 6,7%.

În noiembrie 2013, Pro TV a livrat 37.486 GRP’30 target comercial, cu 18,8% mai puțin decât în urmă cu un an.

Cele mai sărace luni în publicitate au fost ianuarie și august cu 23.302, respectiv 27.807 GRP’30 target comercial.  

În fapt, Pro TV a reușit doar în luna septembrie să livreze mai multă publicitate decât în luna corespunzătoare a anului precedent. În rest, volumule de publicitate lunare au fost sub nivelul anului 2012. Acest lucru se datorează creșterii prețurilor la publicitate aplicate la începtul anului 2013.