
Bugetul de audiență livrat de Prima TV în 2013 „a bătut pasul”… pe același volum de GRP-uri: 93.994 target comercial. (Pe baza GRP-urilor – Gross Rating Points – clienții publicitari cumpără timpi de reclame de la televiziuni.)
În octombrie, cea mai aglomerată lună în reclame, Prima TV a livrat 9.632 GRP’30(target comercial), cu 5% mai mult decât în octombrie 2012. O altă lună plină cu reclame a fost noiembrie, cu 9.608 GRP’30 target comercial. Și pentru această lună creșterea a fost moderată față cea din urmă cu un an: 8,6%.
Martie a fost a treia lună cu vânzări de publicitate, respectând sezonalitatea consumului de reclame TV: 9.383 puncte de audiență.
În decembrie 2013, bugetul a suferit o contracție de 4% față de ultima lună a anului precedent.
Cele mai sărace luni ale anului pentru Prima TV au fost ianuarie (4.958) și august (5.613).
În cinci luni ale anului 2013, Prima TV a livrat bugete de audiență mai reduse decât în acealeași luni ale anului 2012. În celelalte luni, creșterile au fost moderate.
Anul publicitar 2013 pentru Prima TV, ultimul în care televiziunea s-a aflat în proprietatea SBS Broadcasting (ProSieben), a fost aproape identic cu cel precedent, fapt ce indică o plafonare a televiziunii.