Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Publicitatea TV în 2013: Prima TV

prima_TV.png
Prima TV a furnizat clienților publicitari un volum de 93.994 puncte de audiență pe targetul comercial, în anul 2013, plasându-se pe locul patru în topul publicității TV, la mare distanță de Pro TV, Antena 1 și Kanal D. Bugetul de publicitate s-a menținut la nivelul anului 2012.

Bugetul de audiență livrat de Prima TV în 2013 „a bătut pasul”… pe același volum de GRP-uri: 93.994 target comercial. (Pe baza GRP-urilor – Gross Rating Points – clienții publicitari cumpără timpi de reclame de la televiziuni.)  

În octombrie, cea mai aglomerată lună în reclame, Prima TV a livrat 9.632 GRP’30(target comercial), cu 5% mai mult decât în octombrie 2012. O altă lună plină cu reclame a fost noiembrie, cu 9.608 GRP’30 target comercial. Și pentru această lună creșterea a fost moderată față cea din urmă cu un an: 8,6%.

Martie a fost a treia lună cu vânzări de publicitate, respectând sezonalitatea consumului de reclame TV: 9.383 puncte de audiență.   

În decembrie 2013, bugetul a suferit o contracție de 4% față de ultima lună a anului precedent.  

Cele mai sărace luni ale anului pentru Prima TV au fost ianuarie (4.958) și august (5.613).

În cinci luni ale anului 2013, Prima TV a livrat bugete de audiență mai reduse decât în acealeași luni ale anului 2012. În celelalte luni, creșterile au fost moderate.

Anul publicitar 2013 pentru Prima TV, ultimul în care televiziunea s-a aflat în proprietatea SBS Broadcasting (ProSieben), a fost aproape identic cu cel precedent, fapt ce indică o plafonare a televiziunii.

Vezi și bugetul de publicitate al Kanal D în 2013!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii